Alternativ til mj21195 og mj21196

Hejsa

Det går derudaf med min mixer/forstærker...

Jeg magler kun 4*mj21195 og 1*mj21196

Jeg har søgt på google for at finde en alternativ, men det havde jeg ikke lige held med.

Nogen der kan hjælpe, enten med at navngive alternativ, eller måske har et lille lager :D

Jeg har forsøgt hos vejle-rc, elektronik-lavpris og flere af de andre, men fandt ikke mj21195/6

Håber på lidt hjælp.

/Hans-Henrik

Reply to
HHAndresen

"HHAndresen" wrote in message news:47f27813$0$99014$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Hej Hans-Henrik

Du skal på

og lede. ON semiconductor er et "spin-off" fra Motorola Semiconductor. Og transistorer der hedder "MJ" er lavet af Motorola (På dansk: Motor-Ole). Du kan desværre ikke få dem som samples, så vidt jeg kan se. Men de er til salg hos dk.digikey.com til ingen penge plus porto. Portoen er voldsom volvo! 26 euro. Men så er det også næsten dag-til-dag. Husk at bruge dk.digikey.com, IKKE
Gennem den sidstnævnte er portoen USD100 (500DKK), og 26EUR= 195DKK i porto hos førstnævnte. Jeg tjekkede lige: Du kan også få dem hos
men jeg kender ikke deres forsendelsespris.

Held og lykke med projektet!

/Bo.

Reply to
Bo Braendstrup

Mouser bruger FedEx og Flat Rate Shipping løber op i $25.00..

Venlig hilsen Finn

Reply to
Finn

Hej Bo (og Finn)

Takker, men jeg fandt ud af at jeg kunne bytte lidt rundt på de transitorer der var til rådighed, da de var parralelkoblet 3 og 3.

Men detsværre have fåt bygget forstærkeren om til en 'røgmaskine' - som dog også kun virkede kort tid.

Jeg har spurgt distributøren hvad et komplet replacement print koster. Som den er nu, så har jeg en 16 kanals mixer, med 2 monitor forstærkere og 1 kanals main-forstærker.

/HH

Bo Braendstrup skrev:

Reply to
HHAndresen