regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

kondenzatorom na tokarskom stroju prilikom izrade navoja, najmanja brzina
amerikanera mu je 80RPM i to mi je prebrzo....morao bih spustiti na cca 50

toga....alternativa je malo usporiti pogonski elektromotor...

frekvencija AC....50Hz...24-25RPS, dakle oko 1440-1500RPM

koliko je opasno napajati elektromotor sa frekventnim generatorom i time mu
smanjiti broj obrtaja?

oscilatoru, a obrnuto proporcionalno bih podizao napon tako da bih i dalje
imao radni AC napon 220-230V, ali bih frekvenciju spustio na cca 40Hz...

ima li tko kakvu drugu ideju kako regulirati brzinu za oko 20-25%? ...elmo
je oko 350W

navoja....trenutno to radim tako da onako kao ruski rulet okinem stop par

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

A tebi treba prerada u CNC.

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

hehe...
jasno...
ali...na normalnom univerzalnom stroju

"to" najvjerojatnije, ni nema kuplung

to bi u neku ruku, bilo i najednostavnije

pun internet primjera, kak je i sam navel

do kraja

;->>>>

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

tak su me pred oho-ho godina jebali u mozak sa zavarivanjem aluminija....pa

naplati ponekad i po 100eura za zavar od doslovno par cm.....ja popizdio i

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

;-D

to je tak, kak si i opisal...

80 ti je prebrzo?????

;->>>>

fakat bi najednostavnije bilo dodati stepere:

https://www.youtube.com/watch?v=ooK1Nmo8h88

https://www.youtube.com/watch?v=_Polq5piWhQ

pa imati potpunu kontrolu

;-D

;-D

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

odradio po zahtjevu :)))))

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

e sad...

prvi dio, gdje sam navel primjere,

to si potpuno ignoriral

ili te spekel, moj komentar

za ovo drugo... naravno da serem...
;->>>
meni to ni problem priznati
;-D

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

200-300mm posebno ako se uglavnom radi sa aluminijem i mesingom kao ja

i drobi.....ako ti nisi, ja i milijuni drugih jesu i meni to ide prosto

preinake u CNC me ne zanimaju, onog trenutka kada mi vertikalna glodalica tj

tokarski je za tokarenje i bok....glodalica za glodanje....itd....to ko kad
ekipa kupi enduro motor i onda predrkava zadnju i prednju vilicu, mijenja

kupi motor sa performansama kakve dolikuju cestovnjacima i bok....od

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

motor.

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?
On Tue, 13 Dec 2016 09:41:17 +0100, Dario wrote:

;-O
LOL

ma daaaajjjj...
;-D

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

Ada Potisje P-631 za 100.000kn da bi ti onda respektirao....ili TIG aparat
ala kakav Fronius 600A za 80.000kn....

90tak sekundi....

sitno povremeno....

neozbiljan si...

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

350 W.

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

Zar to nije NAPONSKA regulacija KOLEKTORSKOG motora!?

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

Sto ti ovo tocno znaci?
Kod regulacije frekvencijom, linearno s frekvencijom
  trebas SMANJIVATI i AC-napon....

Kakva je kocnica?

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

mislim da struja i napon moraju ostati isti zbog odnosa U/I jer je
elektromotor od 350W konstruiran za napon 230VAC i struju koju je, padom

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

KRIVO mislis!
Struja treba ostati ista ili manja!
A kako kod asinkronaca struju prvenstveno odredjuje INDUKTIVITET
zavojnica, a s manjom frekvencijom je on MANJI!

Bukvalni krajnji slucaj:
(NAPOMENA: Ovo NEMOJTE raditi doma! LOL):
Naguraj 230V DC na asinkronac i gledaj efekat! :-)

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?
On 12/12/2016 09:52 PM, UPSit wrote:
/cut

Ajde probaj ovo, bas me zanima kako bi to radilo kod asinkronca:
Kod STOPA KRATKO spojis napajanje motora?

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

0

er je to

mu

 bih

jom bih

rcije

ku narezivanja

e prije,

je tlaka....

Uzmi jaci frekventi pretvarac za jedno 50% od snage elektromotora ali prije

k objasni i pod obavezno ugradit ventilator jer kad brzina pada motor se sl
abije hladi (efekt hladjenja ventilatorom pada na kvadrat) i zato stradavaj
u eletromotori ako dosta dugo rade ispod nominalnog broja okretaja. provjer
is i intermitenciju na motoru ( ovi su cca 15 minuta radi 30 minuta se hlad
i zato je bitan ventilator)

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

/cut

Koristan komentar!
Smanjivanjem frekvencije nije dosta samo smanjivati napon,
vec bi trebalo i smanjivati nominalnu struju i onda (valjda?)
ne bi trebao dodatni ventilator?
Naravno onda pada zakreni moment....

Re: regulacija RPM asinhronog 1F elmo?

ovjek objasni i pod obavezno ugradit ventilator jer kad brzina pada motor s
[...]

Pamet u frekvent regulatoru bas ne radi tako. Kako sa zadanim parametrima u
 njemu (snaga motora i dr.) on uvijek se trudi da snaga na motoru ostane is
ta makar broj okretaja pada pa ti to znaci da struja raste (jace magnetno p
olje ) pa se pocme grijat elektromotor i tu sad dolaze razne vrste upravlja
nja (vektorsko i dr.)
Najveci problem predstavlja iznenadno povecanje zahtjevanog momenta na EM s

poludi pa ako nisi namjestio dobro nominalnu struju EM se prebrzo zagije i
frekventni pretvarac otkaze poslusnost (nece se upalit, jer ima zastitu, ko
d porasta temperature pada otpor bakra pa ne dozvoljava start dok se motori
c ne ohladi)

Site Timeline