/david
Author: David Hedlund,  Hedlund & Sätterqvist Skog, Pålsboda, Sweden.
Mail: snipped-for-privacy@telia.com       GSM: 070-5116266         ICQ UIN: 350828

Re: Var hitta: platt LITEN skärm ??

teknikmagasinet har 6-tummare eller nåt för ett par tusen.

Re: Var hitta: platt LITEN skärm ??
Kolla http://www.lejontrading.se /

dom har en del skärmar

Dyra men du kanske är rik ;-)

mvh/Håkan

Re: Var hitta: platt LITEN skärm ??
Ljudia har oxå. Lova bara att inte handla i Linköpingsbutiken...
http://www.ljudia.se/se/index.html
Själv letar jag efter något större än de 7" som har. Den ska sitta i en Ford
Galaxy och användas tillsammans med en PS2. Övriga förslag mottages
tacksamt! Modellen jag söker ska sitta i taket eftersom framstolarna är
snurrbara.

--
ulf johansson

Site Timeline