Sökes PCMIA ethernet 16 bitars

Hej

Är det någon som har ett pcmia nätverkskort till en gammal laptop liggande
som han skulle kunna tänka sig att skiljas från?
Måste vara den gamla typen alltså 16 bitars.

Maila mig!

Rick

Re: Sökes PCMIA ethernet 16 bitars

Inte så farligt dyrt att köpa nytt annars:
http://www.dustin.se/shopping/ProductDetail.asp?PID50%10047377

--
Olof Lagerkvist
ICQ: 724451

Kjell & Co har 10Mbit PCMCIA kort för 99kr i sin realista.
Jag köpte själv ett sådant till min bärbara Pentium 120 MHz, och det fungerar
bra.
http://www.kjell.com

P.g.a. spamrisk är avsändaradressen ogiltig.
Rätt adress finns på http://home.swipnet.se/moose

Re: Sökes PCMIA ethernet 16 bitars
Tack CG, eftersom ingen verkar ha något gammalt ligga och skräpa hemma så
satsar jag på dessa!

Rick

liggande
fungerar bra.