Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Re: Bezpieczniki SMD - rozszyfrowanie kodów na obudowie
Użytkownik "Andrzej Litewka" > napisał w wiadomości news: Może coś pomoże Nie znalazłem wprawdzie żadnego przeglądowego materiału na ten temat ale w kartach katalogowych poszczególnych...

Re: Modulator FM do radia samoch aby podlaczyc inne zr. dzwieku
czestotliwosciami do niestety nie dla mnie najpro¶ciej - potrzebujê urzadzenia a podejrzewam,¿e sprzêt potrzebny do z³o¿enia kitu mo¿e byæ dro¿szy od samego urz±dzenia [nie mówiac ju¿ o...
3
3

Odp: reklamacja dysku twardego i polskie realia:(
. A co z dlugoscia gwarancji?Bo jak sie domyslam moga mi dac tylko rok, a na stary dysk mialem 2,5roku.Oddalem go po 1,5roku gwarancji, wiec jesli mi nowa dadza na rok to wyjdzie mi na to samo w...

Re: Poszukuje cewek 11mH :(
Tak duże indukcyjności może nie są popularne. Ale mniejsze cewki robi się tak samo masowo, jak rezystory i kondensatory. Obejrzyj np. ile ich jest w katalogu ELFA. Aż dziw, że polskie sklepy...
1
1

Szukam schematu domofonu,
oraz opisu poszczegulnych wyprowadzeñ z centralki, (co do czego pod³±czyæ) bo mnie szlak trafia :-)
4
4

Re: Problem z Eagle
Ustaw w edytorze plytki PCB z menu: Options->Set...->Misc->Diplay mode=Real U¿ytkownik "???" > napisa³ w wiadomo¶ci news:bedp1a$5ev$

prosze o pomoc - potrzebny schemat Cark 91
proszê o pomoc - potrzebny schemat ideowy centralki Cark 91 Nokii kto zna adres sk±d mo¿na ¶ci±gn±æ? lub proszê o przes³anie mailem. Z góry dziêkujê Pozdrawiam wszystkich ALX

zasilaczATX
Witam !!! Mam zasilacz ATX Codegen model:250XA (wentylator z góry obudowy), który piszczy w st-by. Gdy pracuje jest wszystko OK nie piszczy daje prawid³owe napiêcia. Czy kto¶ móg³by mi...
1
1

Re: jak podlaczyc pompke??
niby pierduł a jednak nie wiedziałem że brązowy podłącza się do fazy całe życie się człek uczy
2
2

Re: zasilacz pc - pomocy
To normalne tranzystory w takich zasilaczach. Wstaw BUT11, lub inny podobny. Teraz sprawdź dokładnie - rezystory w bazach, elektrolity w bazach (te od razu wymień). Wylutuj tranzystory i sprawdź...
6
6

Trzy diody LED
Chcê jutro kupiæ 3 jasne diodki, 6cd. Jedna ¶wieci ³adnie po pod³±czeniu do 2xR14, czy gdy pod³±czê równolegle 3 bêd± ¶wieciæ du¿o s³abiej? Je¶li tak - trzeba dokupiæ jeszcze jak±¶...
12
12

Re: Jak poprawnie zmierzyć baterię R6.
Chodziło mi w moim pytaniu o baterię alkaiczną. Dzięki za podpowiedzi.

pasy na ekranie+zielony odcien
Czesc Od jakiegos tygodnia zauwazylem na ekranie TV (Thomson 28DG22E, 28"- kineskop Black Pearl) na czarnym tle cienkie biale poziome (a wlasciwie lekko po prawej stronie biegnace ku gorze) linie oraz...
3
3

Re: Próbkowanie
Tak jest. Nie wartosci, tylko delty Diraca ! Przypomnij sobie zwykla modulacje amplitudowa. Modulator miesza sygnal f(t) z fala nosna cos(wt) w ten sposob ze dokonuje mnozenia sygnalow: f(t)*cos(wt)....

Re: Pytanie dotyczace wzmacniaczy mocy klasy C
Chodzi o to, ze w klasie C skladowa stala napiecia polaryzujacego baze jest ujemna, dlatego stosuje sie uklad przylegania napiecia. Najprosciej, bo nie trzeba miec zadnego zasilania, dostarczajacego...
4
4