pasy na ekranie+zielony odcien

Czesc Od jakiegos tygodnia zauwazylem na ekranie TV (Thomson 28DG22E, 28"- kineskop Black Pearl) na czarnym tle cienkie biale poziome (a wlasciwie lekko po prawej stronie biegnace ku gorze) linie oraz lekka dominante zielona-czarne jest lekko zielone. Szczegolnie mocno widac jak jako kanal wybiore jakies AV. Wylaczalem wszystkie zrodla sygnalu (antena i oba Euro-do jednego DVD-Pioneer454, do drugiego Euro-S-Video- GeForce4MX) nic nie pomaga. Telewizor stoi na komodzie. Pod polka na ktora stoi telewizor jest polka gdzie mam glosnik centralny JamoSKC-301-(w opisie jest ze ekarnowany magnetycznie -"magnetic shielding").

Co to moze byc Dzieki

Reply to
golemik

odstaw i sprawdz czy to nie to

vladi

Reply to
vladi

a mnie to wyglada na linie powrotu moglo ci pasc cos z wygaszaniem linii powrotu, albo TV rozkalibrowal sie

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Na początku sprawdz tor wzmacniacza końcowego wizji dla zieleni. zmniejsz SCREEN. Sprawdz czy podczas zmiany npięcia SCREEN płynnie regulują się napięcia na katodzie wyżutni zielonej.

Reply to
MARIUSZ_W