Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

jak to jest z tym FPGA?
Kolejne z pytań "zielonego". ;) Jak to właściwie działa? To zwykły "mikroprocesorek" zbudowany z myślą wytworzenia pewnego "wirtualnego" środowiska, w którym powoływane są do życia bramki...
20
20

Sklep elektroniczny w Chwaszczynie koło Gdańska
Czy ktos może ma mamiary, choćby nazwę sklepu z wyświetlaczami LCD w Chwaszczynie koło Gdańska? Pozdrawiam, PC
3
3

tranzystor ??595 w tunerze TV
Witam Na wejściu antenowym tunera TV stwierdziłem coś co ma 4 wyprowadzenia, jest SMD i ma napisane 595. Może ktoś ma pomysł co to jest? Prosty pomysł że to BF595 nie wypalił... :)
1
1

Re: TI TM320
Chodzi o pierwszy TMS32010. Do niego żadnej dokumentacji na stronie TI nie ma. Znalazłem manual do kolejnego (jakiś początek lat 90-tych) TMS320C1x. Ponoć moduł ALU jest bez zmian. Dzięki za...
2
2

Re: Jaka przetwornica odporna na zak?ócenia...
...tak tylko, że mają także izolację galwaniczną w postaci transformatorka pracującego przy iluś tam kHz a te scalaki, które podałem to zwykłe przetwornice na cewce bez izolacji...
6
6

Re: Lokalizator gps/gsm
On 3 Lis, 00:48, "Zygmunt M. Zarzecki" > wrote: Na to nie wpadłem :) Chodzi raczej o spokojny sen, do samochodu żony też zawsze się może przydać :) Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrowienia,...

Radiomagnetoon z PRL - jaki to był model...?
Witam wszystkich. Nie mogę sobie przypomnieć nazwy radiomagnetofonu, produkcji Unitra, albo Diora. Znaki szczgólne to dość duże gabaryty, duże głośniki stereo, magnetofon jedno-kasetowy , z...
8
8

Połączenie notebook - TV.
Witam się tutaj po raz pierwszy. :) Proszę o zerknięcie do tematu jaki zacząłem na grupie pecetowej: Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć w temacie - jak najlepiej połączyć notebook z...
13
13

Co myslicie o tym migomacie
Drodzy koledzy jakie sa wasze opinie na temat takiego oto migomatu do zastosowan domowych typu spawanie klatek na kroliki , drobne naprawy samochodowe a czasem sprawanie katownikow plaskownikow
3
3

Jaka przetwornica odporna na zak?ócenia...
Witam Pytanie w temacie EMC...bez względów na koszty, urządzenie jednostkowe o możliwie najmniej awaryjnej pracy. Jestem na etapie zasilania części cyfrowej procesora i potrzebuję napięcia...
5
5

TI TM320
Witam, Szukam informacji na temat jednostki arytmetyczno logicznej procesora DSP TMS320. Najbardziej szczegółowa informacja jaką znalazłem to: "The digital-signal-processing chip from Texas...
7
7

Telewizja na kartę, anteny i dylematy z tym związane.
Witam. Chciałbym prosić o pomoc. Sprawa dotyczy odbioru telewizji TVN w domu u mojej teściowej - więc sprawa jest poważna ;) Teściowa mieszka tu: łkowo?os=1- najbliższy nadajnik jest chyba w...
38
38

Re: pocz?tki pracy zdalnej?
,,Never underestimate the bandwidth of a station wagon filled with backup tapes.'' :)

MSP430, CCE i information memory. Trochę NTG.
Witam, Chciałem umieścić stale dane w information memory ale nie mogę dojść jak to zrobić z poziomu kompilatora. Może jakaś podpowiedź...
7
7

Dźwięk kablem antenowym do głośni
Witam, Mam małe pytanko. Aż wstyd pytać, ale co mi tam :) Czy kablem antenowym moge puścić sygnał do głośnika z wieży? Chciałbym przestawić głośnik w miejsce gdzie nie mam jak puścić...
23
23