HDD 2,5

Witam poszukuje HDD 2,5 o pojemności ok 1 Gb . Może ktoś wie gdzie można kupić najlepiej nowe . Marek S

Reply to
Marek S

Dnia 03.01.2009 Artur Miller snipped-for-privacy@dupa.com napisał/a:

A nie lepiej jakieś CF z odpowiednimi przejściówkami? Przy tej pojemności to z hdd będzie problem.

Reply to
Sergiusz Rozanski

Marek S pisze:

Mój kolega ma na sprzedanie dysk około 6GB PATA do laptopa. Niestety nowy nie jest. Pozdr. MD.

Reply to
Marcin

Na ebay nie ma , może ktoś wie gdzie takie mogą być nieużywane :)Cuda sie zdarzają ... M.S

Reply to
Marek S

Sergiusz Rozanski pisze:

niestety to laptopy 486 jak ktoś wie jak tam wsadzić na taśmę jakiś nośnik CF to by było super :)

Reply to
Marek S

Sebastian Bialy

Icek pisze:

ta tylko gdzie ? a na tym można postawić system ? (dos). Nigdy tego nie probowałem . googlalem i nie znalazłem CF poniżej 2 Gb . Mnie wystarczy 540 ( tyle były dyski )

Reply to
Marek S

Sat, 03 Jan 2009 23:50:22 +0100 Marek S snipped-for-privacy@op.pl napisał:

A tu sprawdziłeś?

Po co Ci taki mały dysk? CP/M będziesz stawiał? ;-)

Reply to
__Maciek