Żywica UV a elektronika

Próbował ktoś może zalewania elektroniki żywicą utwardzalną UV i chce się podzielić swoimi doświadczeniami? Mam zastosowanie, gdzie to miałoby spory sens, ale nie wiem, czy mi coś nie zacznie korodować.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

elzab zalewa żywicą moduły fiskalne od lat

Reply to
sirapacz

Zdaje się że są soldermaski utwardzane UV (takie do napraw). Czyli da się zalewać gołą miedź czymś utwardzalnym UV (nie wiem jednak czy to jest "żywica" o której myślisz, bo chińczycy nie podali składu).

Mam tak naprawiony PCB i trzyma ze 3 lata bez śladu korozji, ale to nie pracuje w warunkach przemysłowych.

Reply to
heby

Brzmi zachęcająco. Póki co chodzi o PoC, a w międzyczasie znalazłem producenta takich żywic "z papierami". Przyda się, jeśli demo wypali.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski