Zmiana koloru podświetlenia w LCD...

Czy da się jakoś prosto zmienić kolor podświetlenia w LCD -

? Rozumiem, że to białe po prawej stronie to ładnie opakowane jakieś jasne diody LED (?). Chciałbym możliwie małym kosztem i jednostkowo wrzucić tam ledy RGB i ustawiać sobie kolor płynnie. Da się tak?

Pozdrawiam X

Reply to
Xaveri

nie, to styk do podlutowania kabelko np (zwykle laczy sie z PCB ale mozesz miec za duzy spadek napiecia na tych g... cienkich sciezkach wiec tam mozna tez). Diody sa w srodku, jak wyborazasz sobie swiecenie na cala powierzchnie z takiego malego miejsca, by bylo rownie podswietlone to diody sa pewnie na okolo. Zapytaj sprzedawcy czy sie da wymienic bo nie wiadomo co tam w srodku sie dzieje, czy sie da rozebrac wiecej niz raz taki LCD itd ;)

Reply to
Papkin

Diody są tylko z boku - równomierne świecenie jest zapewnione dzięki specjalnemu dyfuzorowi, który na środku przepuszcza więcej światła niż po bokach. (Szybka z białymi kropkami).

Te LCD, które ja rozbierałem miały diody z jednej strony i były dwie połączone szeregowo. Pewnie są też lcd gdzie jest to inaczej rozwiązane.

Użytkownik "Xaveri" snipped-for-privacy@poczta.fm napisał w wiadomości news:fnkfmp$9gn$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

W Artroniku mają z podświetleniem RGB. Pzdr

Reply to
henry1