Re: Zmiana koloru pod?wietlenia w LCD...

> Diody sa w srodku, jak wyborazasz sobie swiecenie na cala powierzchnie z

Zdarzają się moduły podświetlane krawędziowo (edge) i od spodu (array). W żadnym z nich nie da się wymienić diod, bo tak jak powiedział kolega są zatopione w żelu lub plastiku rozpraszającym światło. Da się natomiast kupić wyświetlacz z podświetlaniem RGB.

Pozdrawiam

-willy-

Reply to
willy

Tak się składa że miałem kiedyś wyświetlacz 2x16 z taką płytką z kropkami i dało się go rozebrać, przelutować ledy (bodaj 0603 albo mniejsze) i złożyć ponownie...

Reply to
Xaveri