Złącze PCMCIA

Bezskutecznie poszukuję informacji gdzie można kupić złącze PCMCIA, chodzi o tą stronę, do której wkłada się kartę. Znalazłem w archiwum informację z

2001, że były w Elfie. Teraz nie ma lub nie potrafię znaleźć :( Pozdrawiam Wojtek
Reply to
Wojtek

Potrzbujesz jedno czy wiele? Jesli jedno to moze na allegro w uszkodzonych laptopach? Michał

Użytkownik "Michał" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dknlqa$5kj$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Potrzebuję większą ilość, kilkadziesiąt, może nawet więcej... Pozdrawiam Wojtek

Reply to
Wojtek

Jak nie znajdziesz w pl, moze oplacac Ci sie sciagnac od chinczykow:

(jakby link nie dzialal: wejdc na
Memory Card/PCMCIA, PCMCIA 68PIN MALE. Przy kilkuset sztukach moga potraktowac Cie juz jako powaznego klienta, a jesli potrzebujesz mniejza ilosc, mozesz zamowic jako platne probki.

pzdr. j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski

Użytkownik Wojtek napisał:

a sprawdzałeś TME, HFO, MARITEX, PROTON. To są hurtownie elektroniczne internetowe. Ja tam nie szukałem tych złącz ale spo mają tego i zawsze większe hurtowe ilości u nich zamawiam i są w stanie co nieco rozszerzyć ofertę, jeżeli im się to opłaci.

Reply to
AdelA