złącza goldpin z rastrem 2 mm

Czy ktoś wie gdzie można dostać gniazdo goldpin z rastrem 2mm?

Dokładnie chodzi mi o gniazdo 2x6, ale może być inne np. 2x10, to sobie dotnę.

Jak widzę bardzo niepopularny raster, nawet w TME z tym rastrem to aż jedną pozycję mają - jumpera :)

Reply to
Marcin Wasilewski

Użytkownik "Marcin Wasilewski" snipped-for-privacy@adres.pewnie.je.st> napisał w wiadomości news:ifq0pu$b1o$ snipped-for-privacy@news.task.gda.pl...

Pozdrawiam Jan

Reply to
Jan Czerski

Użytkownik "Marcin Wasilewski" snipped-for-privacy@adres.pewnie.je.st> napisał w wiadomości news:ifq0pu$b1o$ snipped-for-privacy@news.task.gda.pl...

Coś nie tak z tym linkiem.Wybierz w filtrze raster i gniazdo a dostaniesz 22 pozycje.

Jan

Reply to
Jan Czerski

Użytkownik "Jan Czerski" snipped-for-privacy@onet.pl napisał w wiadomości news:ifq81g$5o8$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Dzięki. Nie wiem jak ja to wyszukiwałem, że mi wywalało tylko jedną. :)

Reply to
Marcin Wasilewski