Zasilacz toroidalny i co dalej...?

Potrzebuje zasilacz 12V pradu stalego tzn. takiego jak z akumulatora samochodowego mocy okolo 320W. Zakupilem wiec zasilacz toroidalny 360W i teraz pytanie co jeszcze trzeba dolozyc do takiego ukladu. Wiem ze musza byc diody w ukladzie prastrujacym prad. Czy potrzebuje czegos jeszcze, jakiego rodzaju diody mam kupic i czy ewentualnie sa gotowe takie uklady a jaesli tak to ile moga kosztowac?

Reply to
szklani

Jarek napisał(a): ... dodał bym jeszcze stabilizatorek(o ile to ma być

stabilizatorek :-) na prawie 30A... to raczej stabilizatorzysko :-)

MAc

Reply to
MAc
Reply to
Krzysztof Kucharski

z dodatkową parą tranzystorów w układzie darlingtona i rezystorem

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Bo w notach aplikacyjnych nie masz fotki radiatora, ktory do tego bedzie potrzebny. Juz przy roznicy rzedu 3V bedziesz musial odprowadzic prawie

100W w postaci ciepla.
Reply to
T.M.F.

Użytkownik szklani napisał: