Zasilacz 1000mA

Witam

Mam router ktory wymaga napiecia 12V 1000mA. Calkowcie sie na tym nie znam, musze kupic zasilacz obslugujacy zakres

110-230V. Z tym nie ma problemu, tyle ze nie wiem co zrobic z tym 1000mA - czy to musi byc dokladnie te 1000, czy moze byc wiecej?
Reply to
Rafal M

Wed, 15 Mar 2006 23:51:43 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Rafal M" snipped-for-privacy@poczta2.gazeta.4pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Może być więcej. Prąd podawany na urządzeniu to jego _zapotrzebowanie_ na prąd, czyli tyle ile będzie ono ciągnąć. Prąd podawany na zasilaczach natomiast określa ich _wydajność_ czyli ile _maksymalnie_ prądu można z takigo zasilacza pociągnąć.

Reply to
BLE_Maciek
Reply to
Marek Dzwonnik