Zasięg w Windzie

W dniu 2021-07-05 o 10:36, robot pisze:

W drewnianej nie tracą ;)

Reply to
viktorius

W dniu 05.07.2021 o 10:47, viktorius pisze:

:)

Ale jak winda stoi w miejscu to jest zasięg. Przynajmniej miałem takie wrażenie. Idę do windy jeszcze się upewnić.

Reply to
robot

W dniu 7/5/2021 o 11:51 AM, robot pisze:

W szklanych windach też tracisz zasięg?

Gdy stoi zwykle są otwarte drzwi ponad to wskaźnik zasięgu w telefonie po pewnym czasie pokazuje brak zasięgu nie natychmiast.

Musiał byś uruchomić jakiś netmonitor żeby się przekonać czy zasięg od razu zanika.

Zwykle windy są metalową puszką dobrze uziemioną. Przez niektórych zwaną klatką Faradaya. Szyby windy często są wykonane z żelbetu gęsto żebrowanego co także nie wpływa pozytywnie na zasięg.

Reply to
Rutkowski, Jacek

poniedziałek, 5 lipca 2021 o 11:51:54 UTC+2 robot napisał(a):

Nie utknąłeś w tej windzie? ;>

Winda dobrze tłumi - u mnie nie ma szans pogadać, jak się zamkną drzwi to koniec fonii jak nożem uciął. Nawet garaż nie jest tak mocny - na -1 jeszcze da się gadać. -3 już nie ma szans, na -2 nie sprawdzałem.

Reply to
Dawid Rutkowski

W dniu 05.07.2021 o 12:38, Rutkowski, Jacek pisze:

Cały czas człowiek się uczy...

Reply to
Kaczin

W dniu 7/5/2021 o 9:30 PM, Kaczin pisze:

Szyby (czytaj jeden szyb jednej windy):

Rutkowski, Jacek

poniedziałek, 5 lipca 2021 o 16:13:07 UTC-5 Rutkowski, Jacek napisał(a):

Z szybów sie robi szybowce. A z działania ścianki.

Reply to
ptoki

W dniu 05.07.2021 o 23:34, ptoki pisze:

Chyba raczej z dział (działowe, nie działaniowe)

Reply to
SW3

Jeszcze sa stropy - tez troche stali zbrojeniowej.

A swoja droga - nie tak latwo urwac telefon. Metalowy garnek nie pomaga, kuchenka mikrofalowa slabo ekranuje, owiniecie folia aluminiowa pomaga.

Ale do BTS mam blisko ... i o na starych GSM bylo.

J.F

Bolum-bolum Bolum-bolum Chodzę po polu Zbieram szkło

Się pa-, się pa- Się pan odczepi Tak bę-, tak bę- Tak będzie lepiej

Nikt nie, nikt nie Nikt nie uleczy Gdy się, gdy się Pan pokaleczy

Kto to, kto to No, powiedz kto Chodzi po polu Zbiera szkło?

Kto to, kto to? No, wreszcie powiedz - To szklarz, to szklarz To pan szybowiec

W.

Garnek z wodą albo włączona mikrofalówka odizolują telefon skuteczniej :)

Reply to
Arnold Ziffel

wlaczona mikrofalowka izoluje telefon bardzo skutecznie, ale ... jesli telefon w kuchence swobodnie komunikuje sie z BTS, to wychodzic z kuchni na czas wlaczenia, czy nie trzeba ?

J.F

Kratka w kuchence nie izoluje w 100%. Czy wychodzić... miliony ludzi nie wychodzi i nic się nie dzieje. Tylko warto nie wyłączać jej otwierając drzwiczki, bo wtedy przez chwilę ta energia ulatuje.

Arnold Ziffel

No ale wiesz - jesli izoluje w 90%, a w srodku hula 700W ...

J.F