Zakłucenia na obrazie TV?

Witam;

Mam pytanie czy ktoś wie lub może mi podpowiedzieć co może być powodem pojawiających się na ułamek sekundy zakłóceń na ekranie Tv? Zakłócenia te pojawiają się nieregularnie. Wygląda to w ten sposób, że na krótką chwilkę (w miejscach najciemniejszych, głównie kolor czarny i słabiej w jego jaśniejszych punktach) pojawia sie intensywny niebieski kolor widoczny jakby był nakładany w postaci poziomo lekko rozwleczonych poza obrys koloru czarnego. Nie ma zakłóceń dźwięku. Ps. Wymieniałem Diody w zasilaczu BY 627 na BY 255. (Nie mogłem kupić oryginału) czy to może być powód?

Pozdrawiam Jastar

Reply to
Magda

Użytkownik "Magda" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@zagorze.smstv.pl...

Wygląda na zwykłe zakłócenia impulsowe, od włączania jakiś urządzeń elektrycznych, np. lodówka

Reply to
SP9LWH

nie, to nie to; przed ostatnią usterką nie występowały tego typu zakłócenia

Reply to
Magda