Zaklocenia z procesora

Mam uklad zbudowany z mikrokontrolera 8951 z kwarcem 11.059200MHz.Problem w tym ze czestotliwosc kwarcu przedostaje sie do zasilania

Czy wie ktos moze jak zlikwidowac tego typu zaklocenia.Chodzi o to ze mam tez podlaczony przetwornik AC dzilajacy z dokladnoscia do 1mV i przy zakloceniach rzedu 5-30mV mam niestabilne pomiary

seba

Reply to
Seba

Jeśli chodzi o "Mixed-Signal and DSP Design Techniques" to mamy tego na półce jeszcze parę sztuk. Możesz u nas zamówić (Addis, dystrybutor Analog Devices,

W wersji elektronicznej nie występuje.

Polecam też "High Speed Design Techniques" - z zastrzeżeniem, że nie mamy już tego "z półki" - trzeba zamawiać w Analogu.

Pozdrowienia,

Reply to
Andrzej Ekiert