z k±d schemat ?

czy w sieci mo¿na znalezc potrzebne schematy, konkretnie chodzi mi o OTV Fiesta3a ? ? ?

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Reply to

A z to jest kąd. Chodzi cia o kąd prosty.

Skąd to wziales ?

Reply to
Greg Sz

... może jednak pytanie brzmiało "z kond" ?, czyli szanowny grupowicz pytał o impendancję kondensatora...

pzdr, Piotrek.

Dnia 13-08-03 05:34, Użytkownik Greg Sz napisał:

a co to jest "kąd prosty", to jakiś nowy rodzaj kąta ? ;-)

Przyganiał kocioł garnkowi ;-)

Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać :-)

Pozdrawiam DEKADENT

Reply to
DEKADENT

Dnia 13-08-03 01:57, Użytkownik jacek m napisał:

Można, choć czasem z tym ciężko. Radzę skorzystać z Google. Można też poszukać, popytać na elektrodzie jak tylko wróci z zaświatów ;-)

Pozdrawiam i życzę powodzenia

DEKADENT

Reply to
DEKADENT

No fajnie, dostarczyłem Wam trochę radości i sam się pośmiałem z mojego błędu. Dziękuję za podpowiedzi.

Pozdrawiam wszystkich -Jacek

Reply to
jacek m

Użytkownik "jacek m" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Witam Chyba Siesta 3a. Jeśli tak to jest na moim FTP. ftp://ftp.control.slupsk.pl/pub/elektronika/schematy/tv/

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Jak to fajnie później w rozwiniętym "fontku" wygląda. żeszuf to fajne miasto ! Włodek

Masz racje. Ale kropki po skrocie nie bylo Pozdro Grze..Szy..

Reply to
Greg Sz