oscyloskop YOKOGAWA DL1200A

Andrzej Kamieniecki

Użytkownik Rafał napisał:

Akurat przedmówca głupoty gada. Chciałby za 2000 pewnie gigahercowy oscyloskop... To bardzo dobra cena za taki sprzęt. Ale jako że jest to sprzęt cyfrowy niezbyt szybki, raczej nadaje się do prostych radioamatorskich zastosowań. Na allegro ostatnio pojawiają się starsze analizatory cyfrowe HP - to by Ci bardziej pasowało, i cena byłaby lepsza.

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik A.Grodecki napisał:

O właśnie:

A.Grodecki

Użytkownik Rafał napisał:

Ten HP za 700 zł był jak za darmo. Coś nowszego tej samej klasy i z gwarancją będzie kosztować z 10x tyle.

Reply to
A.Grodecki
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

W web edition jst SignalTap? Wydaje mi sie ze nie... przynajmniej kiedys nie bylo.

Reply to
jerry1111

teraz jest..nie musze dzieki temu tunelowac serwera licenyjnego z pracy do domu:) trzeba chyba tylko uaktywnic opcje TalkBack, ale mam wrazenie ze i bez tego tez dziala a obecnie bez signal Tap'a nei podjabym sie zadnego projektu na FPGA:) I nie wiem jak ja keidys bez tego moglem pracowac.. Pozdr Greg

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Użytkownik Greg(G.Kasprowicz) napisał:

A czemu nie pójść na całość??? Bieżesz wiaderko piasku kwarcowego, rozpuszczasz, wyciągasz kryształ, tniesz na slajsy biłką do metalu, polerujesz swetrem, naświetlasz powiększalnikiem Krokus warstwy, dyfundujesz w piekarniku i masz prawie gotowe fpga własne! Teraz z drutu i żywicy robisz obudowę scalaka i gotowe. Potem równie oddolną metodą samodzielnie robisz laminat, trawisz go w soku po ogórkach kiszonych i masz wysokiej klasy druk. Potem bieżesz kawałek stali, rozgrzewasz i rozklepujesz na blachę, z której robisz obudowę. Następnie zabierasz się za zmajstrowanie domowym sumptem (bo grunt to się zachlastać, byle tanio było) wyswietlacza.... itd Podsumowująć pierdu, pierdu.... :)

Reply to
A.Grodecki
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Tez system nie zadziala. Marnotrawisz sok po ogorkach kiszonych (powinien byc uzyty podczas 'syndromu dnia poprzedniego') ;-)

Reply to
jerry1111
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Czasami trzeba poczekac, az nazbieraja zamowien na caly wafel. I czasami technologia nie pasuje (znajomi zza sciany zamawiali kostke z eepromem w srodku, to 5 miesiecy musieli czekac zeby technologia podpasowala). Ale fakt - tanio...

Reply to
jerry1111