Wzmacniacz roznicowy do pomiaru pradu i CMRR

Konop schrieb:

powinien prawie byle jaki wystarczyć, ale lepiej dać wzmacniacz instrumentalny, np. AD8553 (chyba, akurat jestem na urlopie). Są stosunkowo tanie a mają na dzień dobry 140dB CMRR, czyli wiele nie spieprzysz ;-) CMRR zależy nie tylko od samego wzmacniacza, ale też od symetrii obwodu wejściowego. Ten AD jest przyzwoity i chodzi w porządku. W zeszłym tygodniu kolega posprawdzał sampla, teraz kupiłem 10 sztuk na ustrojstwo testowe. Tylko ja potrzebuję naprawdę przynajmniej 120dB CMRR. A procesor nie ma wejścia różnicowego? Może jego CMRR wystarczy? Zobacz MSP430F2013.

Waldek

Reply to
Waldemar
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Zobacz INA139 - są na allegro.

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski

Zastosuje scalak do tego przewidziany, albo podejrzyj jak tam jest zrobione: Np. MAX4372 High-Side Current-Sense Amplifier with Voltage Output

Reply to
EM

Konop napisał(a):

O ile wiem, Maxim przysyłał sample. Nie wiem jak jest teraz. W jednym z naszych produktów był stosowany, tak więc ja osobiście mam jakieś sztuki.

Reply to
EM
Reply to
Greg(G.Kasprowicz