wzmacniacz audio szukam

Szukam jakiejś miłej, dobrze brzmiąceji łatwej w regulacji kostki na wzmacniacz 2x20W do 2x40W. Przerzuciłem trochę not aplikacyjnych ale nic szczególnego nie wpadło mi w oko. Nie ma to jak skorzystać z doświadczenia innych:-)

Reply to
Przemek Kuchta

Fri, 5 Dec 2003 01:02:42 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "tch" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Moglbys objasnic ?

Reply to
BLE_Maciek

Dnia Thu, 04 Dec 2003 01:42:19 +0100, Przemek Kuchta <przemek snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

Objaśnienie

Chcę zrobić wzmacniacz o mocy 2x20W do 2x40W (coś w tych granicach). Szukam do tego jakiejś kostki, którą dało by się łatwo dostać, z którą nie ma problemów z uruchomieniem, i nie jest jakaś super droga. Czy ktoś budowa ostatnio wzmacniacze i może polecić jakąś kostkę?

Reply to
Przemek Kuchta

A na allegro nie maja gotowych ?

Dnia Sun, 07 Dec 2003 09:59:25 +0100, J.F. <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

a jak by była z tego przyjemność jak bym sobie kupił???

Reply to
Przemek Kuchta

A to przepraszam, myslalem ze chcesz miec wzmaka, a nie robic :-)

Osoba podająca się za: Przemek Kuchta przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-12-07 02:58:

Szybko, prosto i niedrogo? ;-) Odpowiedź jest prosta: TDA1554. Z tym, że to jest układ z założenia przenaczony do pracy w warunkach samochodowych.

Reply to
badworm

Dnia Sun, 07 Dec 2003 23:55:53 +0100, badworm snipped-for-privacy@post.pl napisał:

może audiofilem nie jestem ale samochodowe nie brzmią najlepiej. W każdym razie dzieki za pomoc. Narazie najlepsze co znalazłem to LM1876. Zna ktoś cos lepszego??

Reply to
Przemek Kuchta

Sun, 07 Dec 2003 23:55:53 +0100 jednostka biologiczna o nazwie badworm snipped-for-privacy@post.pl wyslala do portu 222 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Ale podobno lubi konczyc zycie w widowiskowy sposob. Ktos na grupie pisal tez o plomieniach wylatujacych z umierajacego TDA1554.

Reply to
BLE_Maciek

Osoba podająca się za: BLE_Maciek przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-12-09 09:45:

A nie chodziło przypadkiem o TDA1514??? To te, które lubiały bez konkretnego powodu sobie eksplodować ;-) TDA1554 posadziłem dwie sztuki i odbyło się to w sposób bardzo nieefektowny(jedna się po prostu przegrzała a druga ześwirowała przy którymś podłączaniu zasilania).

Reply to
badworm

Dnia Tue, 9 Dec 2003 09:29:17 +0100, WB snipped-for-privacy@ma.mnie.pl> napisał:

za mocny, a po za tym najlepiej jak by w 1 kostce były odrazu 2 wzmacniacze. Można mu zmniejszyć moc zmniejszając napięcie zasilania ale nie o to chodzi.

Reply to
Przemek Kuchta

Dnia Wed, 10 Dec 2003 17:42:41 +0100, BoDro snipped-for-privacy@klub.chip.pl> napisał:

Pozostaje jeszcze kwesia jakości dźwięku. Mo ktos doświadczenie z tymi kostkami??

Reply to
Przemek Kuchta

hmm może naprawde sprobowac z TDA7294 I LM1036 np. niejest audiofilski ale.... jest bardzo przyjemny i miły w brzmieniu TDA jest naprawde fajny ;-) ( niema porównania rzecz jasna z sex-em oralnym) ale prostota i efekt jest warty GRY. pozdrawiam T.

Reply to
tom

Tue, 09 Dec 2003 23:14:02 +0100 jednostka biologiczna o nazwie badworm snipped-for-privacy@post.pl wyslala do portu 222 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Hmm mozliwe, ze chodzilo o 1514. Sorki, pomylilo mi sie (pewnie z powodu popularnosci 1554)

Reply to
BLE_Maciek