wyświetlacze do komórek Nokia

Witam wszystkich, potrzebuję dokumentacji do wyświetlaczy LCD używanych w telefonach Nokii, najlepiej w postacji pliku pdf. Jak do tej pory nic ciekawego w tym temacie nie znalazłem, więc stąd taka prośba. Pozdro:)

Reply to
Mirko

Było coś na ten temat w EP z ubiegłego roku (chyba 6 albo 7). Niestety swój egzemplarz pożyczyłem koledze z pracy, który jest obecnie na urlopie.

Tadek

Reply to
Tadek12

Dnia Thu, 5 Feb 2004 21:31:02 +0100, Tadek12 <t.bodalski_USUNTO_@_TO_TEZ_apteka.wroc.pl> napisał:

Co chcesz wiedzieć o wyświetlaczu. i czy potrzebujesz info o LCD czy o sterowniku?

Reply to
Przemek Kuchta

Użytkownik "Przemek Kuchta" <przemek snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.onet.pl...

interesuje mnie sposób sterowania (czyli format danych wysyłanych do modułu, słowa sterujące, itd..)

Reply to
Mirko

Dnia Fri, 6 Feb 2004 12:04:34 +0100, Mirko snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał:

jak nie masz Elektroniki praktycznej z zeszłego roku to mogę wysłac skany. tam był doś dokładny opis sterowania

Reply to
Przemek Kuchta

A gdzie można zakupić takie wyświetlacze?

Mister

Reply to
Mister

Dnia Fri, 6 Feb 2004 12:53:36 +0100, Mister <wojpie@wywal_to.poczta.onet.pl> napisał:

w google wpisz nokia lcd np3210. w necie jest dużo sklepików najtańszy jaki znalazłem to chyba 23.77zł w

Przemek Kuchta

Użytkownik "Mister" <wojpie@wywal_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bvvvht$q3s$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

Np.

Marek Dzwonnik