Amplit. Technics SA-AX730 dziwna ikonka na LCD

Witam, Dzisiaj zauważyłem, że w prawej części wyświetlacza amplitunera Technics SA-AX730 pod ikoną pokazującą ile w danej chwili jest załączonych kolumn (przód / tył) pojawiła się czerwona strzałeczka, której wcześniej nie było, a przynajmniej tak mi się wydaje. Występuj ona na wszystkich źródłach (input: tape, vcr, tv, dvd, itd) oraz na wszystkich trybach dźwięku (stereo, surround 3 stereo).

W instrukcji ściągniętej z internetu nic na ten temat nie znalazłem, a do oryginalnej dokumentacji nie mam na razie dostępu.

Oto zdjęcia przedstawiające problem:

Zastanawia mnie co może być przyczyną wyświetlenia tej strzałeczki.

Artur

Reply to
Artur

Artur pisze:

Nikt nie wie?

Reply to
Artur

Artur pisze:

Strzałeczka dalej wyświetla się i nic nie dzieje się poza tym, ale niepokoi mnie to wciąż. Co prawda ostatnimi czasy sprzęt stoi prawie nie ruszany z powodu braku czasu. Może ktoś ma taki amplituner?

Reply to
Art.