wykrywanie przewodow... pod ziemia :)

Dariusz K. Ladziak

Dnia 2004-02-09 22:46, Użytkownik MAc napisał :

zalozmy ze bawimy sie w freelancerowego zbieracza zlomu metali kolorowych /hehehehehe/

Reply to
Bucz

mam dostep do konca, chce pojsc tak jak piszesz :)

Reply to
krychu (musk
Reply to
Krzysztof Skoroniak

tylko jest taki problem, ze geodeta kosztuje troche a mi zalezy na tym zeby moc to latwo wykorzystac w dowolnym miejscu i bez kosztow innych niz koszty wykonania urzadzenia :)

Reply to
krychu (musk
Reply to
Krzysztof Skoroniak