wydruk do pdf-a

czy z programów do projektowania płytek drukowanych można wydrukować tak projekt do pdf-a, żeby można było na takim druku wyszukiwać elementy przez ctrl+F?

Reply to
platformowe głupki

Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mm1q70$4tf$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Zapytaj w UE.

Reply to
Ghost

W dniu piątek, 19 czerwca 2015 21:23:13 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:

Tak.

Reply to
stchebel

W Kicad można. W innych nie wiem. Można też spróbować drukować przy pomocy wirtualnej drukarki drukującej do pdf jak bullzip czy CutePDF. Wtedy trzeba by sprawdzić czy posiada ona taką cechę lub czy można ją wybrać w ustawieniach. W ostateczności można wziąć pdfcreator i przekonwertować z wersji bez tekstu do wersji z rozpoznanymi znakami, tylko mocno wzrasta objętość pliku.

Reply to
Mario

o to by było idealne, jak to zrobić?

Reply to
platformowe głupki

jebać euro!

Reply to
platformowe głupki

ale co tak?

Reply to
platformowe głupki

Co jak zrobić? Niepotrzebnie wyciąłeś fragment tekstu, na który odpowiadasz.

Reply to
Mario

chwileczkę, chwileczkę, swoją wypowiedź sformułowałem według najważniejszych dyrektyw wspólnoty europejskiej... nie rozumiesz? to się nawet nie przyznawaj, bo wspólnota podda Cię procesowi reformowania ku integracji...

żart, choć może nie do końca...

problemem jest oczywiście europa i jej suckes... mam płytkę z 1000-em elementów i podczas zaliczania testu na po inteligencję muszę w ciągu 5 sekund znaleźć losowo wybrany element... jako, że z po/eu dżołków jestem słaby to zawsze "przegrywam"... oczywiście będzie ciężko przekonać sukces, żeby drukował płytkę z ctrl+f... ale o to będę martwił się potem...

no i pomyślałem co pomyślałem -> pierwszy post...

Reply to
platformowe głupki

szkoda, że mnie tam nie było

@
Reply to
Artur Miller

bardzo kraśny proeuropjeski dżołk integracyjny... weź wyjaśnij frajerom - to się wszyscy pośmiejemy...

Reply to
platformowe głupki

:-) Weekend dobrze się zapowiada.

Reply to
Jan

a co, planujecie weekendowe grupowe integracyjnie całowanie tuska i gronkiewicz waltz w dupę?

Reply to
platformowe głupki