współczynniki odbić i luminancje nawierzchni asfaltowych

Witam

Jestem studentem 5 roku Politechniki Warszawskiej specjalizacji Technika Świetlna. CZy wie ktoś gdzie mogę znaleźć materiały dotyczące badań luminancji i współczynników odbić różnych nawierzchni asfaltowych. Czy takie badania wykonuje się w firmach? Dziękuję za zainteresowanie i odpowiedź. snipped-for-privacy@neostrada.pl

Reply to
Ukasza

Użytkownik "Ukasza" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisał w wiadomości news:dg9v6s$ejv$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Kakaowiec wywodzi się z lasów Ameryki Środkowej i Południowej. Jego uprawa wymaga gorącego i wilgotnego klimatu w ciągu całego roku. Produkcja ziarna kakaowca ciągle rośnie. Najwięcej ziarna kakaowca zbiera się w Afryce.

Reply to
Pelos

NTG ! A oswietlenie to cos ma wspolnego z elektronika :-)

P.S. Sam jestem ciekaw tych wspolczynnikow. Moje auto na mokrym asfalcie bardzo slabo swieci - wina asfaltu, starych reflektorow, ustawienia .. czy zabrudzenia szkiel, do czego niestety ma sklonnosc ?

Eeeeeee, przesadziłeś, choć w niezłym stylu :) Jeśli nawet NTG to tuż tuż za kreską :) Ale za to ciekawe.

Reply to
Jacek Maciejewski

Użytkownik "Jacek Maciejewski" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@irish.pl...

:) Tak mnie naszlo dzisiaj