Wpływ kondensatorów elektrolitycznych na niezaw

Ładnie policzone i narysowane:

Miłej lektury, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

nikt się nie zainteresował...

no to ja dorzucę do ogniska - może jakiś pdf-ik teoretyczny do flybacka?

Reply to
denat 'POPIS/EU

Tam głębszej teorii nie ma: pompujemy balonik, przełączamy zaworki, rozprężamy powietrze z balonika, przełączamy zaworki, pompujemy balonik...

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

no tak, to jest zagadnienie z czasów studiów, czy smps to jest filtr wygładzający prostokąt? do dzisiaj nie wiem... chętnie bym posłuchał dyskusji zwolenników i przeciwników...

Reply to
denat 'POPIS/EU