wmacniacz na TDA2030

Dnia niedziela 26 październik 2003 11:46, CosteC napisał:

Może masz zasilacz o za malej wydajności prądowej? Może wystarczy dorzucić równolegle do zasilania jakiś większy elektrolit. Zmierz napięcie zasilania w czasi gdy się to dzieje. pozdrawiam damga

Reply to
damga

Ty to widzisz ? To na moj gust narasta ci skladowa stala na wyjsciu, a narastac moze bo cos jest w sprzezeniu dla pradu stalego skopane..

Zasilanie symetryczne czy nie ? Rezystor do masy [polowy zasilania] na wejsciu jest ?

No więc coś mnie tknęło. Podłączyłem głośnik do poprzedniego prototypu własnej produkcji który był fajny tylko szumiał za bardzo i włączam. To samo dzwięk taki jakiś brzydki, trzski jakby przesterowany. Nie możliwe bo stary wzmacniacz działał OK. Głośnik padł. Odczepił się jeden zwój z cewki i tarł o magnes. Stąd trzaski i cała reszta. Oczywiście poprzednie wzbudzanie się czy problemy ze składową stałą (?) to inna sprawa. teraz gra już ładnie. Polecam jak ktoś chce coś łatwego i szybkiego oraz taniego i niezłego. Moge podesłać schemat i płytkę w Eaglu 4.11. Dziękuję za pomoc i rady.

CosteC

Reply to
CosteC

Osoba podająca się za: CosteC przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-10-26 18:58:

Jakbyś się jeszcze nauczył ciąć cytaty i sygnaturki to modemowcy byliby Ci wdzięczni :-)

Reply to
badworm

oczywiście. Postaram sie ciąć bardziej.

CosteC

P.S. Mój post 3K Twój 2K z czego 2/3 to "osoba podająca się ..." i sygnaturka.

Reply to
CosteC

Osoba podająca się za: CosteC przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-10-28 18:08:

To powiedz jak to wyliczyłeś bo mi wychodzi, że wrotka+sygnaturka razem mają około 360B. A same nagłówki to ponad 1kB

Reply to
badworm

niezbyt dokladnie liczyłem bo z właściwości. na dysku jest 2KB całość. zresztą EOT. szkoda bitów.

pozdrawiam CosteC

Reply to
CosteC