włącznik światła schodowy

nie rozumiem o czym piszesz...

może i można by było, ale nie wiem o co chodzi...

normalnie to jestem na etapie włączników...

z drugiej strony nie chciałbym żadnej elektroniki...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

dwa to jeszcze ogarniam, ale więcej nie za bardzo...

a już kombinacji alpejskiej z mojego przykładu w ogóle...

czy to wymaga jakichś specjalnych przełączników po 3 punkty na przycisk?

Reply to
identyfikator: 20040501

Jesli masz z tym problem, to moze zrob to 'od dupy strony' ?

:) Bedziesz mial rozwojowa platforme, gdyby klient grymasil a moze nawet dostaniesz 'grancik' od prezesa ?

Reply to
Magnus Elephantus

miało być na kablach....

Reply to