Watchdog dla PC jako karta badz cos do RS232/Centronix

Hej!

Poszukuje łatwego w montażu i zdobyciu elementów watchdoga z przeznaczeniem do podłączenia do PC. Założenia:

-po włączeniu zasilania czeka dobre 5 minut na rozpoczęcie pobudzania, jeśli nie dostanie to reset.

-jeśli nie jest pobudzany 30-60s robi krótkie zwarcie resetu i przechodzi do stanu 'po załączeniu'.

Jakieś schematy, linki etc?

btw karta watchdoga na szynę isa kosztuje gdzieś 209 Euro. Wrrr...

kd.

Reply to
Krzysztof Drewicz

Jestem właśnie w trakcie opracowywania takiego urządzenia. Mam już opracowany schemat (bez układów scalnych), po wstępnych próbach. Wykorzystuje głośnik (wyjście). Mam nadzieję uruchomić go do końca stycznia. Ewentualne pytania proszę na priv

Władysław

Reply to
Władysław Skoczylas

[...]

Dobrze, a teraz głupie pytanie: jaki jest rząd wielkości kosztów...

Karta ISA to ca ~200 Euro, dość dużo. Służyć to ma do małych routerków, ot kilka sieciówek, jakieś pentium 200, ze 32MB flasha. Dokładanie karty za 200 Euro to hm mnożenie ceny rozwiązania kilka razy. A konstrukcja bez dysku twardego i z watchdogiem powinna sobie wytrzymać tyle ile się w zasilaczu i ewentualnie na CPU wiatraczki nie zatrą.

kd.

Reply to
Krzysztof Drewicz

Zrobisz mi kita ? :) Szczegóły na priva jeśli można...

kd.

ps. kit winien zawierać schemat i to czego na Wolumenie+Giełda pod Gusem w W-wie dostać nie sposób, nie wiem czy można tam atmelka dostać...

Reply to
Krzysztof Drewicz