coś dla miłośników graficznych LC

zdarza Ci się czytac grupę, czy tylko piszesz?

Reply to
Marek Lewandowski

Ja jako ze jestem totalnym noobem w elektronice :] to jeszcze bardziej mnie to zaciekawilo i dlamnie na chwile obecnom jest to czarna magia i tak z ciekawosci chce sie spytac bo przegladam sklepy w necie i niemoge znalesc ceny tego wyswietlacza lcd czy ktos moze mi powiedziec ile moze kosztowac oczywiscie interesuje mnie to tylko czysto teoretycznie bo i tak teraz niepotrafilbym nic z nim zrobic :D

Reply to
Enigma

A czy np do tego projektu nadawalby sie wyswietlacz z telefonu kom. ?

Reply to
Enigma

Enigma snipped-for-privacy@tkdami.net napisal nam:

troche maly... ale z p900 czemu nie :P

Użytkownik "PinkF_" snipped-for-privacy@WYCINACTOpoczta.onet.pl> napisał w

Ciekawe :) W jaki sposób to działa? :) Ktoś wie może jak coś takiego zrobic? Jakie programy, jak połączyc z kompem? Pozdrawiam

Reply to
Pan Piotr Wygoda

Szkoda tylko ze mozna tylko pisac w C++ polowa polskich slow juz jest zablokowana i BAN na dzien dobry

Reply to
::WireFree::

Odbiera dane z sieci i wyswietla :)

Prawie kazdy :)

Najprosciej: Podlaczasz do PC do LPT, piszesz w czymkolwiek program przekazujacy dane z formularza do LPT i juz.

Reply to
Slawomir Sidor

Zdarza. Coś nie tak?

PinkF_

Reply to
PinkF_

Slawomir Sidor napisał(a):

Na elektrodzie tez troszke o tym pisze...

PinkF_

Reply to
PinkF_

Było 2 razy w ost. tygodniu.