wałek w igłowce - czym smarowac?

mam KONTAFLON85 na teflonie (spray) ale nie wiem czy dobrze zrobie, myslalem o czyms na graficie ale brak w sklepie bylo. Drukarka OKI (3320) i najwyrazniej domaga sie lekkiego prysniecia na walek z glowica.

mariusz

Reply to
Mariusz Witek

AFAIR 3320 ma miec czysto i sucho. A za smarowanie prowadnicy grafitowym wtracalbym w kazamaty ;).

Reply to
Lukasz Spychalski

W orginale stosuja jakis smar o dosyc rzadkiej konstystencji. Nie wiem czy nei ebdziesz musial pokombinowac nad jakim smarem od magnetowidow - konsystencja tego smatu powinna byc pomiedzy olejem a normalnym smarem typu lt43 - najblizsza chyba jest w tej chwili konsystencja masla zostawionego na stole na pol dnia... ;) ale stanowczo odradzam smarowanie maslem :D

Reply to
PAndy