VHDL >>> FPGA

Witam,

Czy ktoś mógłby zarekomendować mi jakiś ciekawy układ, który mógłbym zaprojektować w HDLu i przenieść na FPGA ? Pisząc ciekawy układ, mam na myśli wciągający projekt o praktycznym zastosowaniu i niekoniecznie niebotycznym poziomie trudności jeżeli chodzi o wykonanie...

Z góry dziekuję za podsunięcie pomysłu.

Reply to
Andrzej Sopel

Oscyloskop/analizator logiczny? Jak za latwe - w postaci karty pci. Ewentualnie - zrobic jakas klasyczna gre (pong, tetris) Przy okazji - do zabawy polecam "starter kit" jakiegos fpga - niedawno kupilem zestawik do spartan-3 - bardzo fajna zabawka :) GRG

Reply to
Gregor

Od Xilinxa - reklama byla na stronie glownej - gdyby nie to nawet bym nie szukal - u lokalnych handlarzy ceny starter kitow do praktycznie wszystkiego sa pare razy wyzsze :(. Za 130Euro (100$ kit + koszty przesylki i clo ). GRG

Reply to
Gregor