Micromaster 420 i 440. Przerzucen

Witam. Jest sobie maszyna z dwoma wózkami zasilanymi każdy z osobna falownikiem Micromaster 420. Wózki te jeżdzą równolegle obok siebie. No i one muszą jeździć identycznie. Przyspieszanie, hamowanie, prędkość taka sama dla obu. Niestety, w jednym wózku padł falownik. Zakupiono model nowszy, Micromaster 440. Gwoli ścisłości informuję, że do tej pory nie miałem styczności z tymi falownikami. No i teraz moje pytanie do ludków znających temat Micromaster`ów:

- Czy da się przenieść parametry z 420 d0 440 za pomocą programu STARTER (Siemens`a). Mam go zainstalowanego. Coś tam sobie pooglądałem i zauważyłem, że parametry 420 są trochę inne niż 440. Może jest jakiś "translator" parametrów? Jeśli da się to zrobić, to jak? Program, jak widzę jest dość rozbudowany. Na co zwrócić uwagę, czego się uczepić? Dzięki za wszelkie sugestie

Pzdrawiam ELP

Reply to
ELP