usb -> lpt

witam mam pytanko czy istnieeje mozliwosc podlaczanie nowej drukarki z usb ma starego kompa ze zlaczem lpt. jesli tak to jak? i gdzie moge kupic ew. taki przewód.

Reply to
Artur

karta PCi z Usb pomoze... na starych kompach karty USB2.0 moga nie dzialac... co do LPT to byloby t obardzo klopotliwe - przynajmneij ja nie slyszalem o takich konwerterach

Reply to
greg

Kupic karte USB.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

o ile ten stary komp nie jest tak stary i ma sloty PCI :)

Reply to
misiek

No i system operacyjny powinien obsługiwać USB. Windows NT nie obsługuje USB, a Win 95 SE ma z tym problemy.

NoToPa Radek

Reply to
Radek Plewinski