Jacek

From: "Jacek" <elektr snipped-for-privacy@wp.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Friday, October 07, 2005 9:34 PM Subject: Jak wykryc czlowieka

Dawno, dawno temu zrobiłem sobie włącznik do drzwi w łazience. Z takiego do lampki ze sznurkiem, za który się pociągało. Zamocowałem to w drzwiach.

Władysław

---------------------------------------------------------------------- Wszystko, co w Internecie jest o motoryzacji...

Reply to
Władysław Skoczylas

Zaburzenie pola elektromagnetycznego (mikrofale) chociazby...

Reply to
PAndy

Jacek napisał(a): Jak wykryc

Pies?

MAc

Reply to
MAc

PAndy napisał(a):

Pies w mikrofalówce?

Reply to
MAc

Użytkownik Jacek napisał:

Potrezebujesz jeszcze jednego sygnału, np że drzwi są zamknięte. Jeśli uczynisz system zbyt wrażliwym, to światło będzie się włączało również bez człowieka i będziesz marnował prąd.

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik PAndy napisał:

Eeeee, bedzie zima, grzejnik sie włączy albo podłogówka i światło bedzie kotłowac 24h/dobę :(

Najlepsza byłaby waga zatopiona w wylewce podłogi. 100% skutecznosci, tylko klawisz "tara" na ścianie byłby potrzebny :) Ale kto o tym myslał budując dom :)))))

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik PAndy napisał:

Niezdrowe!!!

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik Jacek "Plumpi" napisał:

Ja się pytam "co ci się stało ?", a on mi mówi

DOBRE!!! Muszę zapamiętać :)))

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik PAndy napisał:

Dlatego komórki używam niechętnie i w ostateczności... Wmawiaja że wszystko jest "zgodne z normami" a potem np dzieciaki mają alergie... Ciekawe dlaczego???

Reply to
A.Grodecki

No widze ze macie sporo pomyslow :) A teraz moze tak na powaznie:

- czy czyjnik mikrofalowy jest niezdrowy, czy ma to cos wspolnego z falami jakie sa w mikrofalowce ?

- gdzie moge kupic pirometr ?

- co faktycznie wykryje pirometr jesli sie wlaczy grzejnik zima ?czy istnieje mozliwosc aby pomijal on pewne fragmenty pomieszczenia ?

A moze jeszcze jakies propozycje ???

Jacek

Reply to
Jacek

Jacek <elektr snipped-for-privacy@wp.pl napisal nam:

ja mam takie cos, w sumie w innym zastosowaniu ale... odpowiednie polaczenie PIR od alarmow, cd4060 (na ne555 moze tez sie da zrobic) i kilku innych elementow da ci system ktory po wykryciu ruchu (nawet malego) bedzie jeszcze podtrzymywal swiatelko przez np 4minuty. A wiec choc raz na 4minuty powinienes sie poruszyc by podtrzymac swiatlo. Chyba wystarczy takie cos? Ustaw na 10minut, prysznic zdolasz zrobic :-)

Mozna jeszcze kombinowac i kombinowac, badac czy ktos siedzi na tronie, zalozyc maty naciskowe, sprawdzac czy woda plynie w rurach itd ;-)

ale kombinujecie

wystarczy w futryne wstawic uklad z 2 wiazkami IR , jak wchodzi do kibl to zapala a jak wychodzi to samo gasnie, proste

Reply to
MuNiO