uIP

bawił się Ktoś tym? jak to pożenić z modułami ethernet z allegro? przydały mi by się nakierowujące wytyczne...

że też ci się chce wymyślać te nicki...

Reply to
sundayman

najbardziej mi się podobał "UE feat. Polska & GW (+Białoruś)" jak tusk odtworzy głęboki komunizmy wydzielany, to do niego wrócę, więc nie kasujcie z KF powskie buraki...

a coś na temat, da się szybko zrobić projekt ethernetowy bez czytania

100 stron pdfa do modułu ethernet, 1000 stron opisu procka i analizy kodu tego gówna uIP bo autorowi się nie chciało... doxygena to powinni zakazać urzędowo, kpina, błaźnią się te wasze powsko/europejskie elity tym, że nie potrafią napisać normalnych dokumentacji (tak to o moim forum)...

W dniu 2014-06-14 14:14, feldmarszałek tusk pisze:

poczekaj na powrót pisuarian, oni nakażą ustawowo umieć wszystko i tak będzie na wieki wieków amen. aha, i zdelegalizują głód i bezrobocie i będzie jak w raj(ch)u.

@
Reply to
Artur Miller

co ty mi tu z politykom...

W dniu 2014-06-14 14:14, feldmarszałek tusk pisze:

Czyli czego potrzebujesz ? Namiar na dokumentacje ,którą i tak nie przeczytasz ? Przeczytać Ci na głos ? Przetłumaczyć ?

Jak wyobrażasz sobie odpowiedź na pytanie: " Jak podłączyć moduł z allegro?"

Jeżeli nawet znajdzie się ktoś , kto coś takiego już robił, to co ma Ci powiedzieć ?

Chcesz wskazówek, proszę bardzo:

  1. Określ sobie czego potrzebujesz
  2. Znajdź to co pasuje do Twoich potrzeb
  3. Poszukaj informacji w goglach ( tzw dokumentacja )
  4. Połącz jedno z drugim
  5. Być może dodaj coś od siebie.
  6. Ciesz się z sukcesu

Lepszych wytycznych nie dostaniesz bo nie da się przekazać wiedzy zdobywanej przez lata w kilku zdaniach. A jeżeli czytanie dokumentacji sprawia Ci problem, tym bardziej powinieneś to robić. 12 - 14 lat temu musiałem przetłumaczyć sobie całą dokumentację do USB żeby zrobić dyplom i jak się człowiek uprze to nie ma ch... na Mariolę.

Albo coś robisz , albo szkoda Twojego ( i innych ) czasu. A jak się pytasz to o sprawy uniwersalne a nie o pierdoły.

Adam

Reply to
Adam Górski

znasz się na tym, czy przedstawiłeś tylko dyrektywy wspólnoty europejskiej? tak czy owak możemy podyskutować...

W dniu 2014-06-15 14:50, feldmarszałek tusk pisze:

Co chcesz wiedzieć ?

Adam

Reply to
Adam Górski

wszystko - co Ktoś mi zechce napisać, przeniesiemy dyskusję na moje forum?

mam w ciągu miesiąca skonstruować dwa urządzenia, jedno USB drugie ethernet...

urządzenie proste, ma włączać i wyłączać kilka wyjść...

nie wiem jak się za to zabrać, bo nie jestem w stanie opanować takiego STM32F107 w ciągu tygodnia i do niego bibliotekę USB w ciągu 2 dni...

to samo z ethernetem, najchętniej bym połączył to z AT89C5131 (8051)... tylko mi pamięci nie starczy...

USB to jakiś HID bym chciał, lib jest na stronie atmela, ale doc do niego ma 3 strony - kpina, taka poważna firma...

nie wiem za co się złapać w tych libach, sto tysięci plików, nie wiem który do czego...

ogólnie tyle na wstępie, jakby Ci się chciało mi pomóc, to byłbym zobowiązany.

P.S. a czy istnieje jakaś możliwość, że Ktoś tu zrobi mi to odpłatnie i za ile?

a może Ktoś widział gdzieś takiego gotowca?

W dniu 16.06.2014 15:46, feldmarszałek tusk pisze:

A co się stanie jak nie zrobisz?

Reply to
Zbych

W dniu 2014-06-16 15:46, feldmarszałek tusk pisze:

zapłać komuś kto to potrafi. proste.

znaczy co? za dużo?

o widzisz, zaczynasz mysleć po europejsku.

@
Reply to
Artur Miller

zostanę zintegrowany z platformą obywatelską i unią europejską...

na jednej z aukcji modułów ethernet na allegro jest taki pliczek: ENC28J60Demo.rar

czy Ktoś pomógłby mi to rozczaić? wersja 8051 mnie interesuje

kurdę po kompilacji 56kB... zna Ktoś dostępny procek w którym się to zmieści? DIP preferowany

może olać ten uIP i napisać wszystko w assemblerze?

Poszukaj, kto daje sporo przykładów z ethernetem gotowych do skompilowania.

Np. Texas Instruments rodzina TIVA - ma cały ethernet włącznie z PHY w jednej kostce. Usb również.

Mają bardzo fajne przykłady z uIP i lwIP.

Zobacz co dają na płytach do dev-kitów.

Jeżeli chcesz w dip-e to albo dev kity albo ev-kity lub gotowe moduły. Nikt poza kilkoma wyjątkami nie używa już dip-ów. Jest to cholernie niewygodne.

Postaraj się skompilować najpierw przykłady dla dev-kitów i jak Ci się uda - szukaj modułów ( najlepiej takie co mają USB i ethernet w jednym + GPIO )

Sugeruje ten procek a nie inny gdyż ma gotowe lwIP/uIP. Patrz na przykłady. Kompilator też raczej jest darmowy.

Poszukaj.

Adam

Reply to
Adam Górski

Tu jest starter za 20$

Adam

Reply to
Adam Górski

A tutaj go kupisz :

za 84 PLN.

Adam

Reply to
Adam Górski

kurde straszna krowa, widziałem, że te płytki na ST32F107 są mniejsze... poza tym wolałbym STMa bo cokolwiek, ale jednak jest po polsku...

może coś byś doradził z STMa?