Tylko zerknac ...

Moze ktos ocenic rzeskim spojzeniem, czy aby czegos nie skasztanilem ???

tu widok na PCB

Pawel Kurzawa

Na oko w miare dobrze

- na wejsciu zasilania dorzucilbym duzy elektrolit .. i moze diode ?

- C2 blizej 7805

- nad sensem L1 bym sie zastanowil .. byle zmiana poboru pradu zaowocuje zmiana napiecia. Ewentualnie za cewka duzy elektrolit.

- 7805 ma lezec pod modulem ? bo ja bym go obrocil tak zeby dalo sie radiator od zewnatrz przykrecic.

- Q2 rozwiazalbym inaczej .. ale to co jest moze zadziala,

- C14 i R5 przetestowane ? Ja bym zostawil troche wolnego miejsca - przyda sie przy dobieraniu. W ogole to wyswietlac wyrobi ? One dosyc powolne byly, ale moze poszta technologia naprzod

- nieuzywane wejscia U5 do masy lub zasilania. To cmos - lapia wszelkie smieci.

- DB9 .. upewniles sie ze wszystko tam jest jak jak chcesz - i na schemacie i na plytce ?

- pod procesor rozumiem ze masz specjany modulik ? Ja bym chyba wlutowal .. i wyprowadzil gniazdo do programowania.

wlasnie czy 7805 sam w sobie nie zabezpieczy przed odwrotna polaryzacja????

tak tez zrobie, bo przy ukladzie bez RAMu i LANu niezle sie grzeje ...

skopiowalem rozwiazanie ze sprawdzonego schematu, pozatym waitstate jeszcze istnieje przy takim rozwiazaniu komunikacji.

to sprawdzone, do PC podlanczam zwyklym crosem.

juz poprawione.

P.S. Co z masa ??? Oblac wszystkie wolne miejsca, czy tylko puscic dookolo plytki ??????

Reply to
Pawel Kurzawa

Przede wszystkim wartość tego dławika jest z kosmosu... 10 uH jeszcze bym rozumiał. I koniecznie elektrolit za nim.