LCD

Czy ktos wie jak podlaczyc matryce LCD (taka z laptopa) do zwyklego komputera (przez VGA). Pytalem sie niedawno na forum ale wyszlo ze takie cos kosztuje 350$ Znam trzy strony

- ta jest (podobno) po holendersku http://130.236.229.26/?section=hard&project=vgalcd - tu wyglada wszystko banalnie
- a tu troche zaawansowanie

Szukam czegos taniego i prostego (i czegos co bedzie dzialac). Niestety nic nie ma na google :(

Pomozcie!!!

Reply to
K4m3L

Witam!

Przerabiałem sam ten temat i powiem jedno: odpuść sobie. Linki, które podałeś znam i jak je przestudiujesz, to zauważysz, że matryca musi mieć odpowiednie sterowanie żeby ją wykorzystać. Wtedy taka zabawa kosztuje grosze i jest realna w warunkach amatorskich. Niestety takich matryc raczej nie spotkasz w laptopach. Może przy ogromnej dozie szczęścia .

Pozdrawiam Bogdan

Reply to
Bogdan Łakomy

Osoba podająca się za: Topman przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-01-04 22:23:

ROTFL! Tylko czemu matryca w moim netobooku(IBM Thinkpad max. 800*600) ma więcej styków w złączach niż DVI???

Reply to
badworm

A masz moze strone gdzie to przeczytales? Bo mi bardzo na tym zalezy. Znalazlem tylko to? Masz jakies doswiadczenie w tym?

---------------------------------------------------------------- K4m3L (Kamel) snipped-for-privacy@konto.pl snipped-for-privacy@op.pl GG:2979911

K4m3L