Tworzenie bibliotek w Eagle

Witam Czy przy tworzeniu nowego elementu w bibliotece da się jakoś przekopiować "obudowę" z innej biblioteki ? np. Tworzę sobie nową bibliotekę i definiuję nowy Symbol i Device (to zazwyczaj trzeba naskrobać od zera - choć i tu możnaby się podeprzeć już wcześniej zdefiniowanym elementem i go tylko poprawić) i pozostaje problem Package... czy jak np. mój nowy scalaczek ma typowa obudowę DIL40 to muszę za każdym razem malować tę obudowę w obrębie bioblioteki, czy mozna ja jakoś skopiować np z biblioteki ic-package.lbr ??? Przez "schowek" taki numer się nie udaje.

Pozdrawiam Grzegorz Kurczyk

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Od wersji 4.09 lub 4.11: - otwierasz library editorem bibliotekę do której chcesz dodać obudowę, - w control panelu odszukujesz bibliotekę z obudową którą chcesz skopiować, - wskazujesz obudowę i pod prawym klawiszem myszy masz "copy to library".

Tak samo można zrobić dla kompletnych device-ów.

W starszych wersjach to się eksportowało obie biblioteki do skryptu i edytowało ulubionym edytorem tekstu. Ja (obecnie) mieszam obie metody.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

Otwierasz bibiloteke np. symbol -> group -> zaznaczasz co chcesz ->

cut -> prawym myszy i masz to zapamietane.

Wchodzisz do nowego symbolu -> paste i gotowe.

Jest taki tool (skrypt), ktory pozwala wygenerowac zawartosc do pliku (innego skryptu) gdzie mozna cos pozmieniac i wciagnac ponownie, ale srednio to dzialalo (libcopy czy jakos podobnie).

No i jest jeszcze drag & drop podobno ale nie korzystalem z tego.

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

BINGO !!! Dzięki serdeczne :-)