eagle - tworzenie nowej biblioteki

Stworzyłem nowy element w bibliotece i mam pytanie do specjalistów od Eagle ;). Mianowicie chodzi o sekcje "symbol". Jak zrobić żeby tekst w "name" był zanegowany np. PB0(MOSI/SDA/OC1A) - OC1A chcę zeby było zanegowane, czyli z kreseczką na górze ;). Ja zrobiłem nóżkę z kółeczkiem co oznacza to samo. To jest drobiazg ale ktoś dla kogo robie schemacik uparł się, że tak ma być i JUŻ!!! pozdr

Reply to
karo

Rysuję już jakiś czas w Eagle'u ale nie wpadłem jeszcze na ten "ficzer". Zawsze możesz narysować kreskę na warstwie NAME nad napisem i po sprawie.

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Hmm przyjęłem takie oznaczenie np. "RESET\". Jak ktoś się dowie niech da znać. Napewno da się zrobić w Protelu, ale zaczynam wątpić czy w Eagle jest taką możliwość. pozdr

Reply to
karo