TV stracił kolory - jak go pokolorować ..

Jakiś czas temu moj TV ( LCD 21 " firmy PLAYSONIC ?? ) stracił kolory, wtedy był samochód, wiec zapakowałem i pojechałem do serwisu, koleś potrzebował oryginalnego pilota, mówił ze sie cos rozregulowało, nie pamiętam co, mówił ze temat jest znany, i to kilka min roboty... Ale teraz znowu wszystko oglądam jak w starym kinie, samochodu niema, nie znam żadnego serwisu w okolicy, a jakoś nie che mi sie jechać pociągiem kilkaset km z TV pod pachą ..

Moglibyście podpowiedzieć co sie popsuło, i jak to przywrócić ? podejrzewam ze trzeba wejść w menu serwisowe, jak tam wejść i czego szukać ??

pozatym menu, telegazeta i DVD przez euro odbiera na kolorowo ...

Z gór serdecznie dziękuje i pozdrawiam

Reply to
Rock

Rock pisze:

A system odbioru jest prawidłowy ustawiony, jak się nie mylę to powinien być PAL.

Reply to
Mateusz

:-) wygląd to dokladnie tak, jak by własnie było coś przestawione na NTFS, ale nigdzie nie mam funkcji wyboru pomiedzy tymi standardami, chyba odbwa sie to automatycznie

Reply to
Rock

Użytkownik "Rock" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:faa6vp$omb$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

LOL :P To zmien na FAT32 :P

Karolek

Reply to
Karolek

Użytkownik "Karolek" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:faa7c8$144l$ snipped-for-privacy@news.mm.pl...

RoTfL...

Chyba ci sie pomyliło z NTSC. Ale jak by sie przestawil na NTSC to by byl raczej zielony, na SECAM sie przestawił pewnie.

Reply to
Gibol

chyba faktycznie za szybko pisałem:-), fakt jest taki ze niema nigdzie funkcji (standardowo) ktra pozawoliła by to przełączyć, podpowie ktos jak to wyregulowac ?

Reply to
Rock