TV LCD

W dniu 2011-12-25 16:06, Remek pisze:

no jak oglądasz TV TVP1 analog to pewnie tak, włącz film HD z pendrajwa

to masz analog

CRT i LCD mają swoje zalety/wady

Reply to
GRAG

W dniu 2011-12-25 16:06, Remek pisze:

Jaki model? Ja mam UE32D5500. Może nie powala na kolana, ale nie jest źle. Taki urok LCD. Jak to Twoje pierwsze LCD to musisz się deko przyzwyczaić.

To chcesz zmieniać parametry obrazu co minutę czy jak?

JA Ci powiem jak ja mam ustawiony format obrazu. Rozmiar obrazu - Auto. szerokość, Rozmiar obrazu 4:3 - powiększenie. Daje to efekt taki, że format panoramiczny wyświetla się normalnie, a 4:3 zostaje powiększony na cały ekran bez zniekształceń z tym że góra i dół są obcięte. Coś za coś. Takie parametry trzeba wszędzie ustawić oddzielnie tzn. np. na kanałach cyfrowych i analogowych. Przy czym obraz ustawiłem na "Naturalny" bo nie mogłem ścierpieć ściemnienia się obrazu przy ciemnych scenach. Teraz też to występuje, ale mniej. Za to czerń jest gorsza.

Reply to
Adam

W dniu 2011-12-25 17:00, Adam pisze:

Tia. Trzeba się przyzwyczaić, że obraz jest do dupy :) Pocieszające, że za rok z okładem wyłączą TV analogową i trzeba będzie przejść na multipleks. Z cyfrową treścią LCDeki jakoś sobie radzą chociaż i tak nie jest to rewelacja. Nie ma jak dobra plazma.

Chyba nadawcy nie dają prawidłowej informacji o formacie. Czasami się zdarza, że obraz jest przycięty do formatu 3:4 a TV czy dekoder sat przycina go do 9:16. I obraz ma marginesy z góry i z dołu oraz po bokach. Powiększam żeby było na full a potem inny film czy program jest przesyłany prawidłowo i mam poobcinane górę dół i boki. Wkurzające.

Reply to
Mario

W dniu 2011-12-25 19:35, Mario pisze:

Problem w tym, że nie ma małych plazm. Nie każdemu pasuje 40 cali do mieszkania. Jakby były mniejsze, to bym się zastanowił nad kupnem.

Reply to
Adam

W dniu 2011-12-25 20:05, Remek pisze:

Chodzi o sytuację odwrotną. Gdy wejdzie naziemna cyfrowa to skończy się narzekanie na słabą jakość przy programach analogowych bo nie będzie się oglądać programów analogowy. Póki co duża ilość ludzi siła bezwładu ogląda analogowe TV chociaż mogłaby oglądać już cyfrowe.

Moim zdaniem tanie lcdeki są do niczego. Jako tako wyświetlają dobry obraz cyfrowy ale gdy mają do czynienia ze słabszym sygnałem analogowym to robi się kaszana. Wydaje mi się ze przez próbę korekty cyfrowej tego sygnału ale nie mam pewności bo tej branży nie śledzę zbyt uważnie. W każdym razie plazma w porównywalnej cenie ma znacznie lepszy obraz nawet przy słabszym sygnale analogowym. Dobre lcdeki widziałem ale w cenie 2 razy większej. Np porządne Philipsy.

Mam rozumieć, że sprzęt nowocześniejszy o kilka/kilkanaście lat to

Słusznie prawisz :)

Pewnie tak

Reply to
Mario

W dniu 2011-12-25 20:05, Remek pisze:

Trzeba mu dać film w formacie który trawi. Ja próbowałem u siebie mp4 i avi to idzie. Swoją drogą to co to za model LE32400E? Na pewno taki? Nie pomyliłeś się?

Reply to
Adam

W dniu 2011-12-25 20:56, Remek pisze:

To ja wiem, ale używałem do przeróbek filmów programu FormatFactory z domyślnymi ustawieniami do avi i odtwarzał bez problemu. Ogólnie program polecam - darmowy i konwertuje mnóstwo formatów.

Ten model ma chyba blokadę USB. Poczytaj to jak odblokować:

Adam

Mario pisze tak:

etam, jest fajny ale ze zródeł cyfrowych np z satelity

Już dawno wyprogramowałem wszystkie analogi. Nie umywały się do multipleksów. Jedynie może drażnić dłuższy czas przerzucania kanałów cyfrowych ale polskiej tv oglądam mało a przełączam w tunerze sat.

Reply to
PiteR

W dniu 2011-12-25 16:06, Remek pisze:

A czego ty oczekiwales od TV HDready 1366x768 za tysiac zlotych ????????

Nastepnym razem zanim kupisz TV idz do salonu i zobacz jak odtwarza material pozniej decyduj, bo teraz twoje zale sa nie na miejscu.

Reply to
Zenek

akurat tv HDREADy lepiej radzi sobie z sygnałem analogowym

Rozmydlenie mozna regulować w menu, jest sporo ulepszaczy które bardziej psują niz poprawiają. Odległość oglądania obrazu: jeżeli patrzy się z bliska na 32" do widać każdą niedoskonałość

nie ma co ameryki odkrywać: przy analogowym obrazie najtańszy CRT będzie lepszy od najtańszego LCD

Reply to
GRAG

W dniu 2011-12-26 11:39, Marek pisze:

Kupić plazmę Panasonica za około 2500.

Reply to
Mario

Marek pisze tak:

Swego czasu można było kupić w Realu plazmę 50" za 2600zł albo np Samsung UE40C5000 za 2099zł w Neonet. Trzeba polować na promocje.

Reply to
PiteR