tv lcd

Od dłuższego czasu jestem posiadaczem telewizoru LCD - LG. Problme jest taki że obraz w nim jest fatalny, nie pod względem kolorół itp, tylko na ekranie są ,,kropki'' takjakby był zakłócenia. Ktos mi coś kiedyś gadał że muszę tam jakąś antenę podłączyć, ale gdzie? Mam tylko kablówkę wpięta ;> Da radę ten obraz jakoś poprawić aby tak nie latał?

Reply to
Solaris

Oto co Solaris napisał:

Zadzwoń do kablówki niech przyślą montera, sprawdzi czy to wina TV czy zbyt słabego sygnału (lub zakłóceń). Albo pokaż zdjęcie :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Dnia pańskiego Tue, 7 Mar 2006 22:15:28 +0100 Jacek Maciejewski snipped-for-privacy@go2.pl starał się coś napisać o:

: Oto co Solaris napisał: : > Mam tylko kablówkę wpięta ;> Da radę ten obraz jakoś poprawić : > aby tak nie latał? : : Zadzwoń do kablówki niech przyślą montera, sprawdzi czy to wina TV : czy zbyt słabego sygnału (lub zakłóceń). Albo pokaż zdjęcie :)

Sygnał jest OK, bo na normalnym telewizorze jest OK, tylko na LCD jest taki dziwny obraz. Wątpie że to wina TV, od nowości tak. Co do zdjęcia to zrobię :)

Reply to
Solaris