TSMC buduje fabrykę w USA

ciiicho, wieeem

Reply to
Ghost

wtorek, 25 lipca 2023 o 10:23:20 UTC+2 Ghost napisał(a):

Ale nadal nie wiesz, co KONIECZNIE trzeba NA MIEJSCU robić wysoko wykwalifikowanego w fabryce chipów. W FABRYCE CHIPÓW, a nie w pracy z ludźmi (typu leczenia/operacje, uczenie).

Reply to
Dawid Rutkowski

Dawid Rutkowski napisał(a):

Nie da się zdalnie włączyć maszyny/przestawić wajchy/szybko wyłączyć jak coś zacznie dymić. Tu majo jakie wtryskarki:

trza nasypać, worek rozciąć, formy wymienić etc. Zaś po lewej widać jaką pakowaczkę którą również trza zasypać elementami. Jak się zatnie, potrzebny jest ludek który naprawi. Proste? No do damy Polakom, niech pakują i zawijają w sreberka.

Tu majo pojemniki z waflami:

trza przenieść, umieścić w odpowiednim miejscu, w dziurki wpasować. Zasilanie trzeba włączyć, parametry wklepać, zmienić uchwyt pod wymiar wafla etc etc.

Na miejscu jest 10-100x szybciej. Matrixa żeś się naoglądał i tyle. Sprzęty mają rozbudowany soft, coby go opanować trza kilkunastu miesięcy.

Aha, widzę jakie wątpliwości. Czyżbyś jednak wątpił w niezawodność automatyki i full automatyzację wszystkiego?

Reply to
alojzy nieborak

500eur plus Vat, platne z gory - zamawiasz?
Reply to
Ghost

wtorek, 25 lipca 2023 o 22:04:58 UTC+2 Ghost napisał(a):

Może być, tylko płatne kartą, żebym w razie czego mógł zrobić chargeback.

Reply to
Dawid Rutkowski

I to by bylo na tyle, biedny nołlajfie.

Reply to
Ghost

środa, 26 lipca 2023 o 07:37:46 UTC+2 Ghost napisał(a):

Słaba ta twoja firemka doradczo-konsultingowa, że nawet terminala nie ma. Idź do pinokia, on ma, to ci da, może nawet lepiej niż gierek. Albo może sklepik internetowy załóż? Tylko jeszcze firmę najpierw, może być w piwnicy.

I oto mamy kolejną korzyść z chargebacku, pozwala obnażyć mundrych ITG. Masz okazję wyemigrować do Arizony, nosić worki z granulatem i pojemniki z waflami oraz zamiatać podłogę. Ja mogę maszyny konfigurować zdalnie z PL, albo np. z Albanii. Bo choć w Arizonie słoneczko śliczne to wody za mało.

Reply to
Dawid Rutkowski

środa, 26 lipca 2023 o 00:09:58 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

Koleżanka córki zamówiła żarcie przez glovo.

105zl zapłaciła. Za 2-3 minuty zorientowała się że błędny adres wybrała. Zamówienie anulowała. Glovo anulację przyjęło ale napisali że restauracja już zaczęła zamówienie realizować i za produkty zużyte potrącaą Potracili 105 zl- znaczy nie zwrócili nic. Reklamację odrzucili. Chargeback koleżanka córki zrobila- też odmowa- bo "obciążyli kartę zgodnie z jej dyspozycja"
Reply to
Kris

piątek, 28 lipca 2023 o 09:43:10 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

A da się w Glovo zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Rozwiniesz? >i nie wie nic o Rzeczniku Finansowym. Co ma rzecznik finansowy do glovo? Ew rzecznik konsumenta jeśli komuś za 100 zł by się chciało pisać.

Reply to
Kris

sobota, 29 lipca 2023 o 12:32:23 UTC+2 Kris napisał(a):

Skoro da się odwołać i "zwrócą, ale potrącą" (fajna restauracja swoją drogą, robocizna za zero) to i zadzwonić żeby zmienić adres też powinno być można. A jeśli nie można, to niech to będzie ostrzeżenie przed glovo - o ile ktoś korzysta, bo widząc na ulicy i w "galeriach" czystość ich plecaków (powinni zrobić czarne), ja nie skorzystam nigdy - a nie przed chargebackiem. No i który bank?

Jeśli przyjęła taką odpowiedź to znaczy że napisała reklamację w zupełnie inny sposób niż należy. No i który bank?

Rzecznik Finansowy bo żeś chargeback demonizował.

Nic nie było, że posała do glovo. A widać bogata , skoro stać ją na 100 złotowe napiwki (i to za nic, a nie za miłą obsługę).

Reply to
Dawid Rutkowski

sobota, 29 lipca 2023 o 16:30:46 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

Nigdy nie zamawiałem żarcia przez glovo ani w ogóle z dostawą. A ponoć jak zamawiasz przez glovo to z restauracją kontaktu nie masz- zamówienie składasz w Glovo. Reklamację rozpatrywało ponoć glovo i to glovo potracili 105zl "za produkty" Szczerze mówiąc nie zdziwilbym się gdyby się okazało że restauracja nic nie dostał Gadałem kiedyś że znajomą co restauracje prowadzi i pytam czemu trzyma dowoziciela jak jest glovo. A ona mówi że glovo pobiera nawet do 40% z ceny zamówionego dania. Więc woli mieć swojego dostarczyciela.

Nie korzystam, nie korzystałem i póki co nie zamierzam korzystać z żarcia na wynos. Ale nie o mnie mowa

Nie wiem czy "przyjęła". Taka odpowiedź dostała.

Czytasz tak jak ci pasuje

Czasami z koniem się nie warto kopać a 100zl nie tak dużo za nauczkę na przyszlosc

Reply to
Kris

W dniu 27.07.2023 o 23:53, Kris pisze:

I slusznie sytuacja jak najbardziej poprawna, nie wiem o co sie tu spierac. To ze rutkoski se wymyslil jakis swiat rownolegly to nie on jeden na tej grupie.

Reply to
Ghost

niedziela, 30 lipca 2023 o 09:11:29 UTC+2 Ghost napisał(a):

Tak, tak, "chargeback jest tylko przy fraudach". OK, jak chcesz to wyznawaj tą zasadę, ale nie wciskaj kitu innym. A dla innych - chargeback działa również wtedy gdy karta jest obciążona "wg dyspozycji klienta", ale opłacone towary i usługi nie są tymi, za które się z góry płaciło. Tylko trzeba odpowiednio reklamację do banku napisać.

Reply to
Dawid Rutkowski

Dwa zdania piec logicznych bledow, chyba musisz wrocic do KF

Reply to
Ghost

niedziela, 30 lipca 2023 o 14:32:20 UTC+2 Ghost napisał(a):

Po ile koreperycje z takiej logiki? Można kartą płacić? I w których 2 zdaniach z 4 te błędy? Możesz podkreślić.

W "Kajku i Kokoszu" była taka scena - stoją na zbiórce Kajko, Kokosz i sługa Wojmiła, pada komenda "Kolejno odlicz!" "Jeden!" "Dwa!" Milczenie. "Czemu nie odliczasz?" "Ten idiota do trzech zliczyć nie umie."

Reply to
Dawid Rutkowski

sobota, 29 lipca 2023 o 16:46:04 UTC+2 Kris napisał(a):

Z kronikarskiego obowiązku napiszę jak sprawa się zakończyła: Studenciaki mają nadmiar wolnego czasu więc złożyły odwołanie i ponoć kilka dni temu mBank zwrócił pieniądze na konto

Reply to
Kris

alojzy nieborak napisał(a):

Wstępnie 2 md pln pójdzie na dofinanswanie intela.

Reply to
alojzy nieborak

piątek, 25 sierpnia 2023 o 15:50:43 UTC+2 Kris napisał(a):

No taką przyszłość narodu to ja rozumiem ;>

Ale to odwołanie to było do glovo czy do mbąka?

Reply to
Dawid Rutkowski

piątek, 25 sierpnia 2023 o 16:08:55 UTC+2 alojzy nieborak napisał(a):

pisiory to majo łeb do interesó.

Reply to
Dawid Rutkowski

Mi tam z psiorami nie po drodze ale zobacz ile TSMC dostało w Niemczech aby chciało zbudować fabrykę, i to wcale nie najnowsza technologia tylko

28nm ma tam być max.
Reply to
Janusz