trzynastki

Wiosna idzie. Trzynastki nisko latają :) Nagrody za osiągnięty target i za jakość tyż.

a jutro podobno tłusty czwartek. Nie będzie pączusiów jedzonych tylko płytki i płytki chlip :(

Reply to
PiteR

W dniu 2018-02-08 o 00:03, PiteR pisze:

Góralu, czy ci nie żal odchodzić od stron ojczystych? świerkowych lasów i hal i tych potoków srebrzystych?

Góralu, czy ci nie żal? Góralu wracaj do hal!

Góral na góry spoziera i łzy rękawem ociera. I góry porzucić trzeba, dla chleba, Panie dla chleba.

Góralu, czy ci nie żal? Góralu wracaj do hal!

Góralu, wróć się do hal! w chatach wstali ojcowie, Gdy pójdziesz do nich hen w dal cóż z nimi Będzie? Ach kto wie?

Góralu, czy ci nie żal? Góralu wracaj do hal!

A góral jak dziecko płacze może ich już nie zobaczę? I ojców porzucić trzeba, dla chleba, Panie, dla chleba.

Góralu, czy ci nie żal? Góralu wracaj do hal!

Góralu, nie odchodź, nie na wzgórku u Matki Boskiej, Tam matka twa płacze cię uschnie z tęsknoty i troski.

Góralu, czy ci nie żal? Góralu wracaj do hal!

On Zwiesił głowę i wzdycha: oj, dola moja, rzekł z cicha. I matkę porzucił trzeba, dla chleba, Panie dla chleba.

Góralu, czy ci nie żal? Góralu wracaj do hal!

I poszedł z grabiami, z kosą w guńdzie starganej szedł boso , I poszedł z gór swoich w dal, góralu, żal mi cię żal...

Góralu, czy ci nie żal? Góralu wracaj do hal!

:-)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Robert Wańkowski pisze tak:

no jakie to długie ;)

i żeby było za co kupić pączki 10szt = 10f :/

Reply to
PiteR

On 2018-02-08 13:32, PiteR wrote: (ciap)

Czy da sie kupić pączki za bitcoiny?

Wlodek

użytkownik PiteR napisał:

Phi.

Bombardier Dąs vel Karbonylek

Bombardier Dąs vel Karbonylek pisze tak:

widłak potrzebny ;)

ile szczęścia w tej torbie. Dwie zgrzewki i małe mieszkanko (no może nie na Mariensztacie) ale np w Pruszczu Gdańskim.

;)

Reply to
PiteR

Użytkownik "Bombardier Dąs vel Karbonylek" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com... (...)

Niech uważa, bo mu tę skrzynię potpitolą...

Sama treść - Zimbabwe.

Jak w .pl przed reformą Grabskiego. Gdzie wpadały mi w ucho wiadomości (jeszcze w podstawówce i tym miałem), że gościowi niosącemu kasę w dużym koszyku, zapier...niczono... ten koszyk, zostawiając z kasą, której nie miał jak przenieść.

Reply to
HF5BS