trochę o systemie

Użytkownik "identifikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:jm161g$nhl$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Bo producenci nie potrzebują rzeźbiarzy, którzy będą za wszelką cenę ratować sprzęt, spędzajac nad nim szereg dni i wymieniając elementy (często byle jak, a przy tym paląc ścieżki na płytkach i pozostawiając parchy), lecz wolą elektryków mających niewielkie pojęcie o elektronice, a potrafiących szybko zdiagnozować usterkę i szybko wymienić cały podzespół na nowy, przynosząc kolejne zyski producentowi.

Reply to
Plumpi

gdzieś słyszałem taką plotkę, że podobno teraz, "abiturienci" politechnik są po prostu rozchwytywani na rynku pracy... prawda to? kto werbuje? zjednoczona wolność?

Reply to
identifikator: 20040501

Tesco AUCHAN, Biedronka itp.

Ciężka sprawa, czasem pisze coś z sensem, czasem pieprznie tak że żal dupę ściska, nie wiem czy wyczerpuje definicję trolla...

L.

Reply to
Lisciasty

Nie przypominam sobie, zeby choć raz napisał cos z sensem :(

Roman mimo, że już nie jest podobno moderatorem elektrody, próbuje zdyskredytować strony konkurencji, nie wiem czy to Ci się uda...

Reply to
identifikator: 20040501

Nie martw się. Ty byś się nadał. Też nie masz pojęcia o elektronice.

Reply to
Mario
[... naprawde musiałes to cytowac? ...]

Nie dokarmiaj, proszę.

najpierw baranek, a później przeczytać raz jeszcze, jak nie pomoże, to baranek i przeczytać raz jeszcze...

Reply to
identifikator: 20040501