(Troche NTG) Krzywy telewizor

Od kanałów jest pilot tunera a nie tv. Jak ktoś chce w tv zmieniać to wyświetla sobie wirtualną klawiaturę numeryczną na ekranie i wciska tym od tv.

Reply to
Marek

Wszystkie wyższe modele samsunga elektronikę mają już w pudełku obok, ekran jest już tylko monitorem. Podobno w przyszłości nie będzie się wymieniac całego tv (ekranu) ale tylko ten mediabox czy jak tu tam nazywają.

Reply to
Marek

Przyszłość telewizji to YT a nie klasyczna telewizja.

No jak nie wiesz, czy machając pilotem biega wskaźnik po ekranie czy nie?

Reply to
Marek

Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... On Wed, 15 Mar 2017 07:42:38 -0700 (PDT), Kris snipped-for-privacy@gmail.com

Moze. Ale i tak na wielkim telewizorze na scianie - niekoniecznie zakrzywionym :-)

Dołożę swoje trzy grosze, chociaż nie oglądam i nie mam krzywego TV... Ale - za moim skromnym doświadczeniem idąc stawiałbym raczej na to, że sprzedawca niekoniecznie idzie za korzyścią klienta. Jak ktoś już napisał - może reklamować to co gorzej schodzi, czego jest dużo, z czego ma lepszą prowizję jeżeli ma...

Ale z drugiej strony, gdyby mnie zmuszali do kupowania TV, to bałbym się, że taki krzywy to już z lekkiego kąta będzie dziwnie wyglądał. Imo to jest taki bardziej chłyt materkingowy, to całe skrzywienie...

Reply to
sundayman

E tam, ja mam projektor - byl uszkodzony i mial byc do utylizacji, wiec wzialem go i naprawilem za jakies 100 zl. Wtedy nie wydalbym 3 tys. na projektor, szkoda byloby mi kasy. Teraz, wiedzac juz jak to smakuje, wydalbym.

Reply to
Adam Wysocki

Mozna taki normalnie kupic / dostac z UPC?

Reply to
Adam Wysocki

Można dostać, zarówno w UPC jak i w MM (przynajmniej w Trójmieście).

Reply to
kasik

W dniu 15.03.2017 o 20:13 Marek snipped-for-privacy@fakeemail.com pisze:

Jak jest osobny tuner to pilota od tv się prawie nie używa więc jego ergonomia jest bez znaczenia.

Reply to
SW3

Cos w tym co napisales jest. W sklepie z pieniedzmi bylem zeby kupic telewizor. I graly dwa projektory. Nie doszedlem do kasy. W domu sprawdzilem gdzie, jaki i za ile mozna projektor kupic. Nigdy wiecej telewizora. Szkoda tylko ze tv naziemnej tylko trzy stacje nadaja w hd.

Reply to
Zenek Kapelinder

Ja nie używam osobnego tunera ani tunera wbudowanego w tv, w jakiej grupie się plasuję?

Reply to
Marek

sprawdzilem gdzi

Nie wszyscy lubią oglądać w ciemnej norze. Niech każdy teraz się rozejrzy u siebie i sprawdzi czy ma odpowiednie miejsce wolne w domu/mieszkaniu mogące służyć za ekran. Mało kto. Do użytkowania projektora trzeba się wcześniej odpowiednio przygotować. Do telewizora nie - bo tylko w miejsce starego wstawia się nowy. A żaden projektor nie wygra z jasnością tv w warunkach otaczającego oświetlenia.

Reply to
Marek

W dniu 2017-03-15 o 14:56, Kris pisze:

Miałem odtwarzacz dvd, w którym jednym przyciskiem mogłem zmienić język lub napisy w dowolnym momencie filmu w ciągu jednej sekundy.

Odtwarzacz padł po jakichś 7 latach używania. Nie chciało mi się naprawiać (chyba silnik).

Kupiłem nowy. Naciśnięcie przycisku analogicznie podpisanego wyświetla menu, które wymaga 4-6 dodatkowych kliknięć (wejście głębiej, wybór opcji, wyjście itd.) wybitnie nieintuicyjnymi przyciskami, a cała operacja trwa kilkanaście sekund.

Taka to jest ta funkcjonalność :) Gdybym wiedział, że tak będzie, to bym kupił drugi taki sam (nawet używany).

L.

Reply to
Luke

W dniu 2017-03-15 o 15:13, J.F. pisze:

Trzeba pewnie "dodać do ulubionych" i zapisać te ustawienia na zewnętrznym nośniku. Albo na koncie online na stronie producenta przez wifi :D

L.

Reply to
Luke

No, to prawda. Ja lubię. Tzn. nie używam projektora tak, jak telewizora, żeby sobie grał gdzieś w tle, tylko jak mam coś obejrzeć, to zasłaniam okna, gaszę światło, przełączam głośniki na tryb projektora (mam taki układ pokoju, że ekran jest po prawej, więc zrobiłem sobie przełącznik, żeby stereo zawsze było tak, jak powinno być) i ustawiam dosyć głośno, biorę piwo / popcorn / chipsy i oglądam(y). Bardziej jak w kinie, niż jak przed TV.

No, ja mam jedną ścianę, inne się nie nadają.

To prawda. Ale - patrz wyżej.

Reply to
Adam Wysocki

W kinie piwa się nie pije.