[termotransfer] wymieklem

Witam, zrobilem pierwsza w swoim zyciu plytke metoda termotransferu, wyszla super, juz wlutowalem: dipswitcha, pare gniazd, troche goldpinow, podstawke pod Atmege8 i wymieklem, wszedzie pisze, zeby drukowac mirrora, ale przy metodzie przewlekanej chyba nie????

Co mam robic, przegiac nozki na uC w druga strone? Z dolu juz nie dolutuje. No dobra mam nauczke na przyszlosc.

pozdr

Reply to
MarcinB

Thu, 31 Mar 2005 16:00:46 +0200, MarcinB snipped-for-privacy@post.spampl napisał(a):

:) Pozdrawiam kolegę ja robię to za każdym razem:D (drugą płytkę... pierwsza mio jakoś zawsze wyjdzie odwrotnie:D)

Pozdro:)

Reply to
Kurcik
31 Mar 2005 14:14:37 GMT jednostka biologiczna o nazwie Kurcik snipped-for-privacy@WYTNIJ.warpie.net> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A ja nie. Przy robieniu plytek wypada umieszcic napisy SOLD, COMP (soldering side, component side) tak aby na gotowej plytce byly czytelne w normalny sposob.

Poza tym wystarczy nabrac pewnej systematyki - ja w AutoTraxie (A konkretnie w programiku TraxPlot ktory generuje postscripty) mam powylaczane obracanie warstw, ale pamietam ze po otwarciu PSa w Corelu mam obrocic wierzchnia warstwe (bo spodnia jest juz w widoku "przez plytke" czyli obrocona).

Reply to
BLE_Maciek

Czyli kazdy musi wypracowac sobie swoj warsztat. Moj wyglada nastepujaco: Mandrake 10, Eagle-->*.eps-->Scribus(aby pare plyteczek na jednej kartce wydrukowac)-->*.pdf-->AcrobatReader(XP, LaserJet). Tylko sie juz raz przejechalem z AcrobatReaderem, mial domyslnie wlaczone dopasowanie do kartki co dalo skale 99.9% (zamiast 100%) niby nic ale przy Dil28 rozstaw skrajnych nozek wyszedl 31,45 mm (zamiast prawidlowych 33,02) przy podstawce (nie precyzyjnej) dalo sie nagiac ale goldpiny ulozyly sie w pioropusz :-)))

Reply to
MarcinB
Reply to
Piotr Wyderski
Reply to
Piotr Wyderski

Fri, 1 Apr 2005 01:07:58 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Piotr Wyderski" snipped-for-privacy@ii.uni.wroc.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Oczywiscie, obecnie soldering side i component side stracily swoje pierwotne znaczenie, bo elementy sa po obu stronach i po obu stronach sie je lutuje :-), ale jakos tak zawsz jest ze ta strona ktora normalnie sie w programie do PCB widzi na wierzchu to jest component side a ta pod spodem soldering side, taka zaszlosc historyczna ;-)

A czy ja zreszta gdzies powiedzialem ze bawie sie w montaz przewlekany ? :-)

Reply to
BLE_Maciek